Ik ben weer terug

Genster schreef op 12.08.2024 om 10:12 uur

Na wat problemen met het exporteren van mijn 3d-filmpjes (een paar jaar geleden) heb ik uiteindelijk PTE aangeschaft. Zojuist heb ik magix Video DeLuxe 2025 premium aangeschaft (staat nu te installeren) om misschien weer wat met 2D Audiovisuele presentaties (AV's) te gaan doen.

Ik zit wat krap in mijn vrije tijd, maar hoop er toch binnenkort weer mee aan de slag te gaan.

Mogelijk meld ik me hier dan wel weer met vragen 😀

Reacties

Bol schreef op 14.08.2024 om 12:55 uur

@Genster

Hallo René,

Welkom terug op het Magix forum.

Weet u, dat u met VDL2025 ook 3D filmpjes kunt samenstellen. zie:

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Genster schreef op 14.08.2024 om 13:02 uur

Ja, dat klopt Rob. Dat ging met mijn oude versie ook. Ik exporteerde (even uit mijn hoofd nu) 1920x1080 SBS linker beeld links, halve breedte. Maar op een gegeven moment werkte dat niet (goed) meer. Ik weet niet meer wat er toen mis ging. Omdat de meeste leden van de Nederlandse Vereniging voor Stereofotografie PTE gebruiken heb ik dat toen ook maar aangeschaft.

Nu wil ik ook weer 2D AV,s maken en heb VDL 2025 Premium (weer) aangeschaft en hoop er binnenkort weer tijd voor te hebben.

Die 2D AV!s zijn natuurlijk ook met PTE te maken, maar voor bij is VDL wat bekender, vandaar 😀