Ik ben een website aan het bouwen met mwm 2.0 en heb daarvoor de bestaande navigatiebalk verwijderd en vervolgens een nieuwe ingevoerd. Deze verschijn echter ALLEEN maar op de startpagina en NIET op de vervolgpagina's. OOK niet in de previeuw! Kunt u mij

bartreindersma schreef op 05.10.2008 om 13:26 uur
Ik ben een website aan het bouwen en heb daarvoor de bestaande navigatiebalk verwijderd en vervolgens een nieuwe ingevoerd.
Deze verschijnt echter ALLEEN maar op de startpagina en NIET op de vervolgpagina's. OOK niet in de preview!

Kunt u mij raadgeven en een oplossing bieden? Ik heb navigatiebalk nr. 8 gekozen, maar ook elke andere willekeurige verschijnt alleen maar op de startpagina. Afsluiten en opnieuw opstarten helpt niet.
Het werk even niet.

Hoor graag van u,   vriendelijke groet,   Bart Reindersma

Reacties

styn-huveneers1 schreef op 05.10.2008 om 16:30 uur
Als ik dit zo lees, denk ik dat u nog niet ontdekt heeft dat je 3 types van pagina's hebt.

Je hebt namelijk de Navigatie-pagina, dan zijn de normale pagina's als home/contact/etc, en de achtergrond-pagina.

De navigatie en achtergrondpagina blijven onveranderd, en zullen altijd zichtbaar zijn op je hele site, mits je op een normale pagina (je home/contact/etc) iets zet wat alles overlapt.

Probeer eens je menu, bij je navigatie pagina te zetten, en als je die niet kan vinden, dan bij je achtergrondpagina. Dan zul je zien bij je normale pagina's dat de achtergrond + navigatie pagina's te zien zijn, en dat je daarop kunt voort borduren.