zoek beeld op waar het moet komen( moet wel geactiveerd zijn ), dan optie sjablonen, sjabloon er onderzetten, dan optie effecten, rotatie spiegelen dit is het resultaat,
veel functies onder Sjablonen en effecten werken niet als het project niet is geactiveerd, er op klikken en dan veranderd het stukje project van kleur dit is activeren.
Zoals bovenstaand is beschreven staat de pijl over de gehele filmfragment of foto. Wanneer je deze op een bepaalde plek wilt zetten doe dan het volgende
activeer spoor 1
klik op de degroepeer (spoor 1+2+3) met gebroken schakel op de middelste werkbalk of met sneltoetsen Shift-G).
Activeer spoor 1 en 2 en groepeer deze weer met de gesloten schakel of sneltoets G
u kunt nu de pijl op spoor 2 of 3 verkleinen en slepen naar de juiste plek.
Dat op zich is me nu duidelijk, waarvoor dank, alleen zit ik nu te sukkelen met het feit dat deze pijl zich nu over een beeldfragment zet en dat ik de lengte er van kan aanpassen? Nu start het te vroeg en blijft het te lang hangen.
Het doet mij deugd, dat u pijltjes probleem is opgelost. Maar wat bedoel u precies met: "Nu start het te vroeg en blijft het te lang hangen." of is dit probleem reeds opgelost?
Toen ik het over spoor 1 zette, nam het een bepaalde duur in beslag, ik kon niet het juiste start- en eindmoment kiezen.. Dus in de video startte het te vroeg (ik kon het moment niet kiezen, en doordat ik ook niet de duur kon aanpassen bleef het te lang staan.
Maar kon mbv uw antwoord een png invoegen, die zelf plaatsen op het juiste moment dan (doordat ik nu wist hoe ik de grootte kon aanpassen) en ook de duur er van bepalen. Staat op een nieuw spoor.