iemand ervaring met touchscreen pc met magix VdL?

lessekvh schreef op 17.10.2019 om 16:01 uur

Ik sta op het punt een nieuwe pc aan te gaan schaffen en ben benieuwd of er iemand is die serieuze gebruikers informatie daarover heeft. Werkt het goed? Werkt het prettig? is het een aanvulling? Heeft het toegevoegde waarde?

Iedereen alvast bedankt voor de informatie.

Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2019 om 18:14 uur

@lessekvh

Beste lessekvh,

Dit is een moeilijke vraag,

zal het een all-in Pc worden of alleen maar te gebruiken als montage Pc,

Aan welke prijs klasse wordt er van Uw kant gedacht.

Wordt de Pc opgebouwd uit losse componenten, of een die kant en klaar is.

met vriendelijke groet,

Michael

mi-bo schreef op 19.10.2019 om 12:59 uur

@lessekvh

Beste.

Vrienden die veel montage doen raden werken met Touchscreen af.

Reden veel te omslachtig,persoonlijk zal ik er dan zelf nooit aan beginnen.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Kees-Haremaker schreef op 20.10.2019 om 13:42 uur

Hallo Lesse, het is veel beter te investeren in twee of drie beeldschermen, want dan heb je voor de arranger in het middenscherm meer ruimte en kan je op het linker de previewbeelden op grootscherm en rechts de bestanden enz. hebben.
Hier werk ik met volle tevredenheid mee
Mvg Kees

lessekvh schreef op 20.10.2019 om 13:59 uur

Allen bedankt,ik heb al jaren 2 goede monitoren. 22 en 19 inch. Mijn pc is ook nog snel genoeg, vdl werkt prima. Zeker na de laatste upgrade, dat scheelt veel in verwerken tijdens maken van de film. Dat werkt goed. Ik ben gewoon heel benieuwd naar mogelijke gebruikservaringen positief of negatief mbt touchscreen bediening. Daar is weinig over te vinden op www. Ik zit uren met een muis en een toetsenbord en dacht wellicht is het beter voor het lijf als je af en toe een ander houding kan aannemen door met je vingers op het scherm te werken.

mi-bo schreef op 20.10.2019 om 14:18 uur

@lessekvh

Beste Hans,

Dank voor Uw Feedback.

misschien is dit een optie voor U, na instellen van de door U gebruikte functies werkt het perfect.

https://www.magix.info/nl/tutorials/werken-met-magix-shuttleprov2--1203529/

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael