Horizon balanceren

George60 schreef op 27.11.2011 om 13:11 uur

Video de luxe MX

In tegenstelling tot hetgeen op pag 148 wordt gegeven, dat bij schuiven met de horizonregelaar automatisch zo gezoomd wordt dat er géén zwarte te randen te zijn, is dus NIET WAAR!

Zodra je begint te schuiven wordt beeld in vertikale richting kleiner!, en moet je dus mbv positie en grootte alsnog corrigeren, kortom programma maakt niet waar, wat dit onderdeel betreft, er beloofd wordt.

Reacties

bobbiaan schreef op 27.11.2011 om 16:26 uur

Beste george,

 

Om welk boek gaat het hier?  Verder wordt toch duidelijk zichtbaar in je previewscherm hoe je het op kan lossen.

Mvg

Bobbiaan

 

George60 schreef op 27.11.2011 om 16:40 uur

Handleiding in het Nederlands. Tuurlijk kan ik het wel oplossen zoals ik al heb aangegeven, maar gaat om principe! Er staat dat het automatisch gebeurt, dat werkt dus NIET

RiViS schreef op 27.11.2011 om 17:50 uur

Hallo George,

Je hebt gelijk, ik denk dat het een bug is, in VdL17 werkt het wel naar behoren (heb 't even gecheckt). Ik heb het inmiddels aan  Magix doorgeven en hopelijk komt het dan in één van de volgende patches in orde.

Dank voor je melding, die wat mij betreft ook wel met wat minder ferme bewoordingen had gekund...

groet,

Rijk

George60 schreef op 27.11.2011 om 17:59 uur

 

Hallo George,

Je hebt gelijk, ik denk dat het een bug is, in VdL17 werkt het wel naar behoren (heb 't even gecheckt). Ik heb het inmiddels aan  Magix doorgeven en hopelijk komt het dan in één van de volgende patches in orde.

Dank voor je melding, die wat mij betreft ook wel met wat minder ferme bewoordingen had gekund...

groet,

Rijk

Beste Rijk ik heb de vraagstelling aangepast

VanderKaart schreef op 02.12.2011 om 15:58 uur

Betreft inderdaad een bug. Ipv uitzoomen moet er ingezoomd worden. Dit is inmiddels bekend bij MAGIX, en zal met grote waarschijnlijkheid in een volgende patch worden aangepast.