Hoop ellende bij Magix?

Mooniebug schreef op 13.01.2020 om 13:48 uur

Al jaren werk ik met Video Pro 6. Nauwelijks noemenswaardige problemen. Overgegaan naar Win 10: Geen problemen, alleen moest ik de MP4 Codec opnieuw kopen. Zo gezegd zo gedaan. Montage gemaakt alles werkt perfect. Vandaag opnieuw een montage willen maken. Beeld schokt, MP4 Codec is niet geinstalleerd, kan nergens terecht met vragen. E-mail adressen kloppen niet, ik zie zo langzamerhand door de bomen het bos niet meer. Dus.... mijn frustratie: wat is er aan de hand. iK KAN NIET NAAR SUPPORT, KAN NIET BELLEN EN ALS JE ZE BELT DAN WORDT NIET OPGENOMEN OF DE VERBINDING WORDT VERBROKEN. Dat ik nu een montageprobleem heb: geen idee waarom. Alles heeft gewerkt na de installatie van Win 10 .

Wie kan mij advies geven .

Bij voorbaat dank voor je moeite om dit al te lezen maar hopelijk ook voor je advies

Martin

Reacties

mi-bo schreef op 13.01.2020 om 14:14 uur

@Mooniebug

Beste Martin,

Laat ik een begin maken? ??

Heeft U al geprobeert MAGIX video Pro X 6 op nieuw te installeren misschien zit het probleem in update van Windows 10 versie 1908

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 13.01.2020 om 14:28 uur

Hallo Martin,

Het klopt, dat Magix telefonisch zeer slecht bereikbaar. Waarom, dat is voor mij ook een raadsel. Ik heb het vermoeden, dat Magix Support onderbezet is, wat natuurlijk geen excuus mag zijn. U hebt het over Magix Pro X6, deze wordt niet meer ondersteund door Magix. Als u vragen hebt, omtrent Magix Pro X6, dan moet u helaas een ticket kopen bij Magix Support.

U schrijft: "MP4 Codec is niet geinstalleerd". U bedoeld waarschijnlijk het Mpeg-4 (Mainconcept). Klopt dit? Wat betreft het beeld schok, dit kan verschillende oorzaken hebben.

Groet,

Rob

PS: Windows 10 versie 1909 is de laatste versie

Laatst gewijzigd door Bol op 13.01.2020, 14:33, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.01.2020 om 14:53 uur

Hallo Martin,

Wat je zou kunnen proberen is het volgende. Verwijdert eens het Video_Pro_X.ini bestand. Dit bestand wordt weer automatisch aangemaakt bij het opstarten van Video Pro X6. Let op!! Video Pro X6 wordt gereset, incl. de door u persoonlijke aangebrachte wijzigingen.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-