Reacties

Bol schreef op 25.03.2022 om 19:12 uur

Hallo @Erose,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

....Sinds de installatie van de upgrade 150 kan ik geen hoofstuknamen meer opslagen.....

Om u van een goed antwoord te kunnen voorzien, kunt dan aangeven hoe en waar u de hoofdstuknamen maakt? Want ik kan uw probleem niet reproduceren. Maar dit ligt aan mij, omdat ik het waarschijnlijk niet goed doet. Upload een paar afbeeldingen. U kunt afbeeldingen uploaden via het blauwe pijltje op de werkbalk.

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum Moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erose schreef op 25.03.2022 om 21:06 uur

Bedankt voor de snelle reactie.
Ik plaats een hoofstukmarker zoals ik dat reeds een 10 tal jaren doe. Ik plaats de afspeelmarker op de gewenste plaats. Dan klik ik op het ikoontje “hoofstukmaker plaatsen” (vlaggetje). Dan verschijnt een wit rechthoekje bovenaan in de  projectvenster in de tijdlijnmodus. Ik klik daarop met de rmk en voeg een naam in met “hernoemen”. Na het saven van mijn project, alvorens dit af te sluiten, werden vroeger deze namen opgeslagen. Nu niet meer. Nu komen er enkel cijfers en geen namen meer tevoorschijn als ik het project opnieuw opstart.

Groetjes,

Eric

mi-bo schreef op 25.03.2022 om 21:50 uur

@Erose

Beste Eric,

Uw oproep en reactie gelezen, en heb gezien wat U bedoel.

in MVPROX 7, na dat het via bestand opslaan in was gedaan kon ik het weer openen en de namen stonden weer bij de punten

Dit zelfde in MVPROX 13 gedaan en staat er niets in, maar ook geen getallen

Of dit een programmeer foutje is, kan ik U niet vertellen

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Bol schreef op 25.03.2022 om 23:43 uur

@Erose

Hallo Eric,

Bedankt👍 voor uw uitvoerige beschrijving. Als ik Pro X13 versie 19.0.2.150 in de talen Duits en Nederlands heb ik uw probleem kunnen reproduceren, precies zoals u het omschreven hebt. Wanneer ik Pro X13 in de Engels taal zet en ik klik op het icoontje “hoofstukmaker plaatsen” en klik ik met de rechtermuisknop op “Rename” dan gaat het wel goed. Voor zover ik kan beoordelen, is dit een programmeerfout.

Engelse lay-out

Nu komt het, Pro X13 teruggezet in Nederlands en nu gaat het ook goed. Waarom ik heb hier geen verklaring voor.

Nederlands lay-out

Zo stelt u een taal in.

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum Moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correctie en goed aangegeven welke lay-outs ik heb gebruikt

Laatst gewijzigd door Bol op 26.03.2022, 13:06, in totaal 6 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.03.2022 om 10:58 uur

@Erose

Beste Eric.

Na lezen en uitleg wat hierboven staat, het een en ander gedaan,

ook gezien wat U bedoelde, dit was bij mijn eerste uitleg niet zo.

tekst was weg en er kwamen cijfers nadat het via bestand openen weer op de tijdlijn werd gezet..

MVPRX 13 eerst de taal veranderd in Duits, zoals in het Filmpje is te zien,

Programma moest opnieuw worden opgestart,

dan optie dvd

alles stond er netjes.

het programma weer in het Nederlands gezet, zoals hier boven omschreven werkt het wel zoals het moet.

dan optie dvd

Het is natuurlijk niet normaal maar wel een oplossing.

Het programma MAGIX Video Pro X wordt eigenlijk in het Duits en Engels geschreven, daar is het ook mogelijk een herstel dvd van te kopen, dat bij het programma hoort.

In het Nederland is een herstel dvd ook wel te koop maar is niet in het Nederlands.

Er is een oplossing voor U aangedragen

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product MAGIX Video Pro X

Vriendelijke grote

Michael ( FM )

Erose schreef op 26.03.2022 om 20:27 uur

Bedankt voor jullie hulp, maar bij mij lukt het nog steeds niet,

groetjes,

Eric

Bol schreef op 26.03.2022 om 20:48 uur

@Erose,

Hallo Eric,

Jammer, dat de gegeven antwoorden voor u niet de oplossing blijkt te zijn. Ik heb vanmiddag twee MVP projecten gemaakt met ieder 7 hoofdmarkers. Ik heb geen enkel probleem gehad, ook niet na diverse keren te hebben opgeslagen. Mijn vraag is nu ik werk onder Windows 10 en u?

Mijn advies neem contact op met Magix Support, want op dit forum helpen forumleden elkander, maar staat geheel los van Magix Support.

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.03.2022, 20:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 26.03.2022 om 21:01 uur

@Erose

Beste Eric.

Dit is geen positieve reactie van U.

Misschien een optie.

Bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde.

Sc6.

Vriendelijke groet

Michael