Reacties

magixagent schreef op 25.10.2011 om 17:02 uur

Eerst project op de tijdlijn zetten, deze exporteren als Video Magix video, dan wordt het project gecodeerd, en wordt er een mvx bestand van gemaakt.

dit zelfde doe U met project 2, dan vanuit verkenner naar de tijdlijn slepen, en branden

succes.

FransS schreef op 25.10.2011 om 20:12 uur

ter aanvulling,als je het 1e project op de tijdlijn zet kan je het 2e project er bij zetten door het project er bij te zetten door toevoegen ,dus als je het 2 project aan klikt dan word er gevraagd of je het 1e project wil sluiten of toevoegen klik dan op toevoegen en zet een marker bij het 2e project dat komt ten goede als je een film menu maakt.

Suc6 FransS

lucky_me schreef op 26.10.2011 om 07:11 uur

ter aanvulling,als je het 1e project op de tijdlijn zet kan je het 2e project er bij zetten door het project er bij te zetten door toevoegen ,dus als je het 2 project aan klikt dan word er gevraagd of je het 1e project wil sluiten of toevoegen klik dan op toevoegen en zet een marker bij het 2e project dat komt ten goede als je een film menu maakt.

Suc6 FransS

Wanneer ik dit probeer voegt het programma het tweede project toe als een aparte film. Dus dan staan de twee projecten apart in het filmblik en niet samen op de tijdlijn. Of doe ik iets verkeerd?

Natuurlijk kunnen ze zo ook samen op schijf geplaatst worden. Dan krijg je in het hoofdmenu de twee titels van beide films te staan.

mvg

Luc

FransS schreef op 26.10.2011 om 16:32 uur

Je hebt het over een filmblik,ik was van mening dat men met VdLux 16/17 werkte .

Dus nu is mijn vraag wat is het programma waar men me werkt?

Grt. FransS

vandermast schreef op 01.11.2011 om 10:32 uur

Beste Frans,

Ik gebruik MAGIX Video deLuxe 15 Plus. Ik heb het probleem voorlopig opgelost door telkens twee videofilms vanaf de camera/recorder (analoog) achter elkaar op te nemen, en in één file (project) te zetten. Daarna de slechte stukken er uit halen zodat er één hoofdstuk ontstaat. Dan foto's, titels, ondertitels en muziek toevoegen. Daarmee krijg ik ieder hoofdstuk terug naar een minuut of 50 zodat ik twee hoofdstukken op een Dvd kan branden.

Al doende leert men een hoop. Mocht ik verdere vragen hebben, dan poot ik die hier wel neer.

Cees