Hoe krijg ik het beeldscherm linksboven weer terug?

Sjon schreef op 05.05.2015 om 12:50 uur

Na ctrl-shift-V ingedrukt te hebben om de geluidscurve aan te passen sprong plotseling het beeldschermpje linksboven op zwart. Ik ben nu beeldscherm en de daarbij behorende bedieningsknoppen kwijt. Hoe krijg ik die terug??? De rest van het montageprogramma is gelukkig in beeld gebleven.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 05.05.2015 om 13:11 uur

Hallo Sjon,

Druk op de "F9" toets..

succes,

Rob

Sjon schreef op 05.05.2015 om 13:57 uur

Zeer bedankt Rob! Ik heb jouw tip genoteerd. Alles doet het weer.  

Iets anders: is het normaal dat de cursor (de rode lijn die over de beelden loopt) na een stop terug springt naar de uitgangspositie? Dus terug gaat naar links naar de vaste rode cursor en niet blijft staan op het bereikte beeld? 

Voormalige gebruiker schreef op 05.05.2015 om 14:31 uur

Hallo Sjon,

1. Druk op de letter:  "Y".

2. Ga naar het Tabblad:  "Weergave" 

3. Zet een vinkje bij: "Spatiebalk stopt op actuele afspeelpositie"

succes,

Rob 

Sjon schreef op 05.05.2015 om 18:56 uur

Bedankt Rob! Helemaal oke. Er zijn veel van die practische probleempjes waarvan het antwoord niet of nauwelijks in de bijgeleverde info is te vinden. Jammer maar het zij zo. Ben blij met deze mogelijkheid.

Hartelijke groet,

Sjon

Voormalige gebruiker schreef op 05.05.2015 om 22:00 uur

Bedankt Rob! Helemaal oke. Er zijn veel van die practische probleempjes waarvan het antwoord niet of nauwelijks in de bijgeleverde info is te vinden. Jammer maar het zij zo. Ben blij met deze mogelijkheid.

Hartelijke groet,

Sjon

Hallo Sjon,

Ik heb het ook moeten leren met vallen en opstaan. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Veel plezier met het monteren van je flims,

Rob