Hoe krijg ik de effecten die ik had in foto's op cd & dvd 5 ook in foto's op cd & dvd 7 (download versie)?

reichardt schreef op 18.11.2010 om 18:49 uur

Voorheen gebruikte ik foto's op cd & dvd 5 en had daarbij keus uit vele effecten, stijlen etc. Omdat ik  overgegaan ben naar windows vista heb ik foto's op cd & dvd 7 (download versie) aangschaft (al weer enige tijd geleden). Nu ontbreken echter de vele mogelijkheden die ik eerst wel had. Hoe kan ik de effecten e.d. van versie 5 naar versie 7 overzetten? (simpelweg kopiëren naar de betreffende mappen werkt niet).

Reacties

Polders schreef op 18.11.2010 om 20:51 uur

Beste reichardt, indien de versie 5 nog op de PC staat kunnen de gewenste ontbrekende effecten met de Windows Verkener gekopieerd worden van de betreffende map in 5 naar de soortgelijke map in 7.

Veel succes

reichardt schreef op 22.11.2010 om 21:54 uur

Bedankt voor het antwoord. Ik heb dit al gedaan, maar als ik dan bijv. een effect naar een foto sleep, dan krijg ik telkens de dia  "masterobject.jpg" in de film.En dit object loopt dan door mijn foto heen.  Het lukt niet om een effect zonder masterobject te slepen.

Enoig idee hoe dit opgelost kan worden?

Polders schreef op 28.11.2010 om 12:40 uur

Beste Reichardt, probeer eens het volgende:

1) ga in CD&DVD 7 naar de Mediapool. Ga daar naar de locatie van CD&DVD 5 waar het betreffende effect staat en sleep dat dan naar de Timeline.

of:

2) het effect bestaat uit enkele onderdelen, masterobject.jpg, de beweging en soms het geluid.

Klik het effect aan en dan icoon van de losse ketingschalmpjes, misschien dat dan de verbinding met de afbeelding loskomt en deze is te verwijderen.

Het is mij niet mogelijk dit even uit te proberen, omdat er bij mij geen 2 versies meer op de PC staan.

Ben benieuwd of een van deze suggesties het gewenste resultaat geeft.

Veel succes.