hoe koppel ik losse audiofragmenten op spoor 2 aan elkaar?

ad-j3 schreef op 18.09.2015 om 23:35 uur

In een video (beeld op spoor 1 en geluid op spoor 2) heb ik een stuk in het midden eruit geknipt. Het losse achterste deel schuif ik op beide sporen terug tegen het voorste deel aan, even een overgang maken voor het plaatje. Als ik nu afspeel loopt het beeld door zoals het hoort, maar het geluid niet, er is alleen geluid bij het voorste deel, en niet bij het achterste deel. Ik vergeet iets om het aan elkaar te koppelen zodat het 12 lang audiodeel wordt, maar wat vergeet ik? Misschien een beginnersvraag, maar na ca. 2 jaar wil ik het weer oppakken en alles komt terug, behalve dit stukje. Wie weet wat ik moet doen?

alvast bedankt. Ad

Ben iemand die niet heel veel achter een pc zit, ben meer een buitenmens. Een oude hobby van me is toch wel het maken van fraaie kleine filmpjes. Oftewel de uren film van vakanties of wandelingen terugbrengen tot mooie samenvattingen waar anderen wel wakker bij blijven als ze kijken.

Daarnaast liefhebber van natuur, (klassieke) architectuur

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 19.09.2015 om 11:18 uur

Hallo Ad,

Wanneer je filmfragment op de tijdlijn plaatst, wordt het beeld en geluid op respectievelijk op spoor 1 en spoor 2 gezet. Het beeld en geluid zitten aan elkaar gekoppeld. Deze niet loskoppelen. Knip nu het stuk eruit en plaats deze weer tegenelkaar. Met of zonder overgang.

Succes,

Rob 

Voormalige gebruiker schreef op 20.09.2015 om 16:49 uur

Hallo Ad,

Is je probleem opgelost? Ik zie dat je het antwoord van 19-09-2015 22:00 uur heeft verwijderd.

Groet,

Rob