Reacties

Bol schreef op 07.11.2023 om 10:31 uur

@wim-d6126wimskie

Hallo Wim,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel los van Magix Support.

Zie eerst eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info). U kunt ook een mailtje sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem aan voorleggen.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

GJ-vanderVeen schreef op 09.11.2023 om 10:15 uur

Op 9 november 2023 heb ik het programma Magix video de Luxe gekocht.

Het programma doet het verder goed tot en met het encoderen.

Daarna zou er dus het brand proces moeten worden gestart.

Dit gebeurt softwarematig maar de brander wordt niet aangestuurd.

Om te testen of mijn brander goed werkt heb ik een muziek-cd gebrand en dit ging goed.

De conclusie hieruit is dat dus mijn brander goed werkt en het dus aan het programma van Magix moet liggen.

Ik hoop dat u voor mij de oplossing heeft, het is namelijk geen goedkoop programma.

 

Bol schreef op 09.11.2023 om 10:57 uur

@GJ-vanderVeen

Hallo Van der Veen,

Waarschijnlijk is bij niet de laatste brandroutine geïnstalleerd?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

PS. Zou u zo vriendelijke willen zijn om bij een volgende keer een eigen bijdrage aan te maken. Op deze manier houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan. Alvast bedankt👍 voor uw medewerking.

Laatst gewijzigd door Bol op 09.11.2023, 10:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-