Hoe kan Objectraster ( Shift+U ) geactiveerd worden ?

JoHo57 schreef op 14.11.2012 om 13:02 uur

Ik maak sinds kort gebruik van Video deluxe 2013 Premium, maar bij het verwijderen van een scene/clip op de tijdlijn, ontstaat er een gat dat ik ( volgens de handleiding ) wil laten aansluiten dmv het symbool met de magneet ( Objectraster ). Wat ik ook doe, de resterende scenes/clips sluiten niet aan. Wie kan mij helpen ??

Reacties

mi-bo schreef op 14.11.2012 om 13:10 uur

beste, Als u een stukje wilt verwijderen in een project, klik of met de T toets  in of scheermes dit aan, activeer het stukje wat U wilt verwijderen.
met Ctrl+ Delete wordt het verwijdert en sluit het project aan,
Ook kunt u aan de linker zijde storyboard modus aanklikken, een vierkantje, tussen elke opening A/B staat nu een brede zwarte streep. klik hier op  nu ziet U dat er aangegeven staat overgang naar Zwart. klik de bovenste optie aan geen overgang, en het wordt toegevoegd klik op herhalen en alle openingen worden aangesloten( let er wel op heeft U in het project overgangen staan worden deze verwijderd).
Succes met het mooie MAGIX product. neem ook een kijkje op  www.magixvdlbijspijkeren.nl

hier staan veel tips.

JoHo57 schreef op 14.11.2012 om 13:42 uur

Beste mi-bo, bedankt voor de snelle ( en werkende    ) reactie. Ik zal zeker ook de toegevoegde link bekijken. Bedankt.