Hoe kan ik in Magix Vdl 17 een DVD branden van een eerder gemaakte image?

gwmwillemsen schreef op 17.10.2011 om 17:12 uur

Ik bewaar na het branden van de DVD de (automatisch in Magix aangemaakte) image van elke gemaakte film. In een voorgaande versie van Magix - ik gebruik nu MVdL 17 plus) kon ik via bestand/CD-DVD branden het hulpprogramma Speed burnR bereiken en de gewenste image direct zien en aangeven. Daarna was het een fluitje van een cent - een exacte kopie als de originele DVD.

De window van Speed burnR komt nu wel in beeld maar start voor de rest niet op en er zijn dus ook geen images zichtbaar en te branden. Ik werk met Windows 7.

Reacties

mi-bo schreef op 17.10.2011 om 17:30 uur

Uw verhaal gelezen, start vdl 17 op ga naar mijn media in de verkenner map klik daar projecten aan, daar staan ook Uw image. laad deze in op de tijdlijn, ga naar branden en Uw vraag is beantwoord

gr

gwmwillemsen schreef op 01.11.2011 om 11:32 uur

Beste mensen,

Bedankt voor jullie reactie.

Het was me reeds duidelijk dat de film zelf opnieuw in de tijdlijn is te slepen. Het voordeel van het oude systeem was echter, dat dit niet hoefde en bovendien de volledige door mezelf samengestelde menustructuur meekwam en mee brandde. Nogmaals - het subprogramma Speed burnR lijkt wel op te starten - maar er gebeurt verder niets. Onder de eerdere versie van Magix (15 of 16 - ik twijfel) kwam je in directoryomgeving terecht en kon je met één druk op de knop aangeven wat er opnieuw gebrand moest worden.

Dit gemak mis ik in de nieuwe versie - nog steeds.