Hoe kan ik het effectenpakket met ProDAD Adorage 11 uitbreiden?

henkie36 schreef op 18.05.2011 om 12:23 uur

Ik heb onlangs  Video de Luxe 17 premium HD  gekocht,had daarvoor Video de luxe 16 plus, met de bedoeling om o.m. wat meer effecten te kunnen gebruiken. Er werd een softwareprogamma bij geleverd,proDAD Adorage 11,hetgeen meer dan 700 sjablonen voor fantastische video-effecten in High Dedinition omvat. Ik heb dit progamma uiteraard geinstalleerd, maar het enige wat ik nog heb zijn tientallen verschillende vlaggen van allerlei landen en continenten.Wat moet ik doen om  uiteindelijk toch die overige effectensjablonen zoals: spectaculaire beeld- in -beeld of bioscooprijpe overgangenen de artistieke vervreemdingen te kunnen gebruiken ?

Reacties

mi-bo schreef op 18.05.2011 om 13:36 uur

Beste,

ga naar www.motionstudios.de site en hier kunt u alle Adorage pakketten los kopen//bestellen.

succes.

Voormalige gebruiker schreef op 10.06.2011 om 14:07 uur

Ik kon ook in eerste instantie de Adorage-map niet vinden, maar je moet bovenin de taakbalk Effecten aanklikken en dan onderin zie Adorage staan met veeeeeele overgangen, (is geen type-fout) Bij installeren van dit pakket moet je dus wel deze online aktiveren. Zo ook de Mercalli map zie je daar staan. Suc6.

 

Cees