Reacties

mi-bo schreef op 17.07.2012 om 15:37 uur

Beste,
Dit hoeft U niet met een ander soort software te doen
Magix kan dit ook, als U bij branden bent ziet U een printer onder in het beeld volgt het na aan klikken en er gaat een mooi scherm open waar U prints mee kunt maken inclusief wat er op de dvd staat
succes.

pikoel schreef op 17.07.2012 om 16:02 uur

mi-bo, bedankt voor je snelle reactie.

Helaas zie ik geen printer symbooltje onder in het beeld bij branden. Met beeld bedoel ik het disk keuzemenu.

Kun je wat preciezer aangeven, waar ik het print symbool kan vinden?

Alkvast bedankt!

pikoel

anna-dewilde schreef op 18.07.2012 om 08:40 uur

pikoel schreef op 18.07.2012 om 10:58 uur

Anna, bedankt voor je reactie, maar het helpt me nog niet. In het scherm, wat jij opgestuurd hebt, staat bij mij alleen het 'branden symbool'. Ik zie niet PC-show, Online Album en ook niet het printersymbooltje. Er zitten geen pijltjes om het vlak naar onderen te scrollen. Wie heeft er nog een tip?

Alvast  bedankt,

pikoel

lucky_me schreef op 27.07.2012 om 02:04 uur

Hallo

Heb je wel alles geïnstalleerd? Wanneer ik klik op dit printsymbool start Magix extreme print studio. Staat deze op je pc?

mvg

Luc

pikoel schreef op 30.07.2012 om 16:07 uur

Dag Luc,

Bedankt voor je reactie. Ik heb Video de Luxe MX versie 18 opnieuw geïnstalleerd. Volgens mij zit Magix extreme print studio niet op deze versie, dus ik zie het printsymbool nog steeds niet.

Mvg,

pikoel

lucky_me schreef op 31.07.2012 om 11:50 uur

Dag Pikoel

Het hangt er van af. Dit programma wordt gratis meegeleverd vanaf de plus versie. Wanneer jij dus over de standaard versie beschikt heb je het dus niet meegeleverd gekregen. Anderzijds meen ik te weten dat het hier om freeware gaat.Ik denk dus dat je het gratis kan downloaden

mvg

Luc

louisd schreef op 03.12.2014 om 20:38 uur

Beste,
Dit hoeft U niet met een ander soort software te doen
Magix kan dit ook, als U bij branden bent ziet U een printer onder in het beeld volgt het na aan klikken en er gaat een mooi scherm open waar U prints mee kunt maken inclusief wat er op de dvd staat
succes.

Ik zie wel het printer symbooltje staan maar de gegevens van de DVD -uit het branden scherm- komt niet door bij de xtreme photo designer.