Hoe kan ik een film branden bestaande uit verschillende projecten? Volledig afspelen lukt niet

rdecock52 schreef op 14.11.2010 om 08:42 uur

Geachte,

Product video deluxe 16

Ik probeer reeds geruime tijd op verschillende manieren een film te branden bestaande uit 7 projecten

Dus 7 aparte filmpjes wil ik in een film samenbrengen om zo als een lange film af te kunnen spelen

Het branden lukt wel, maar ik kan enkel elk filmpje apart  afspelen

Normaal had ik gehoopt dat elk hoofdstuk vlak na elkaar zou verder afspelen, maar dit kan dus niet

In het hoofdmenu kan dus elk hoofdstuk apart aangeduid worden en ook afgespeeld, maar dit stopt dan op het einde en het hoofdmenu wordt terug zichtbaar

Hoe kan ik een volledige film branden???

 

Dank voor elke sprankeltje hoop

Rudy

Reacties

mi-bo schreef op 14.11.2010 om 12:59 uur

Beste, er zijn vele manieren om dit te doen,

1: exporteer elk project ( bestand exporteren, video als Magix video) dan maakt u er apart projecten van, en daarna allemaal naar de tijdlijn slepen en dan naar branden.

2;: een project klaar sleep de volgende naar de tijdlijn, niet afsluiten, dan wordt het in het filmblik gezet, rondje met sleuven, links grijze balk, als de 6 projecten zijn ingeladen heeft u de zevende op de tijdlijn staan ga naar branden, dan heeft u 7 projecten in het brandprogramm te zien als u geavenceerd aanklikt.

3 : op de tijdlijn hooftstukmarkers neer zetten, bij elk nieuw project word gevraagd wilt u automatische hooftsuk markers maken ja. en naar branden gaan,

bij het brandprogramma aangekomen, klik u op de verwijs curser eigenschappen, en hier geeft u aan hoe de projecten afgespeeld moeten worden, met de afstand bedienening kunt u de projecten oproepen 1/7

succes.

rdecock52 schreef op 14.11.2010 om 18:05 uur

Beste mi-bo

Wat bedoel je met de verwijs cursor eigenschappen?

Bij bewerken zie ik mijn 7 projecten, wanneer ik ,dan naar branden ga heb ik een menu met preview en bewerken. Hier kan ik ook de knop branden selecteren.

Wanneer ik die activeer slelcteerd ik dus DVD, en daar heb ik encoderinstellingen en opties.

Bij opties kan ik slecteren bvb DVD compatibel minstens 1 GB schrijven bvb, maar eigenschappen vind ik nergens.

Ik zit blijkbaar op het verkeerde spoor.

Kan je me even op de goede weg zetten a.u.b.

Tx

Rudy