Hoe kan ik de voorgrond van een video clip verwijderen?

toon1 schreef op 11.06.2024 om 15:43 uur

Beste filmers,

Onlangs heb ik een tennismatch gefilmd. Ik stond achter de afsluiting, die had ruiten van ongeveer 10 x 10 cm. Op het terrein zelf mocht ik niet filmen.

Op het internet heb ik enkel software gevonden om de achtergrond te verwijderen. Geen enkele software, die de voorgrond verwijderd, ook bij Video Pro X heb ik geen gereedschap gevonden, die doet en/of zou kunnen doen.

Is er onder jullie iemand, die mij kan helpen "een voorgrond van een videoclip te verwijderen"?

Hartelijke dank bij voorbaat voor diegene, die mij een oplossing aanreikt.

Antoine

Reacties

Bol schreef op 12.06.2024 om 16:23 uur

@toon1

Hallo Toon,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Als u door glas heen hebt gefilmd, dan kunt deze voorgrond (glas 10x10) met geen enkel programma verwijderen zonder dat u uw opnames verminkt. U zou dan over de glas van 10x10 heen moeten filmen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 12.06.2024, 19:26, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

toon1 schreef op 13.06.2024 om 19:06 uur

Hallo Rob,

Ik heb niet door glas gefilmd, het was een groene ijzeren afsluiting met ruiten van 10 x 10 cm. Is er hoop voor mij?

groeten,

Antoine

 

Bol schreef op 19.06.2024 om 14:41 uur

@toon1

Hallo Antoine,

Bedankt voor het doormailen van een filmfragment. Helaas heb ik géén verwijderprogramma gevonden, om het beoogde harmonicagaas 10x10 te verwijderen.

Voor zover ik nu kan beoordelen is dit ook niet mogelijk.

Succes,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-