Hoe kan ik de verkregen MPEG-2 activeringscode invoeren

filiberke schreef op 25.12.2013 om 10:43 uur

Hallo, ik heb een windows 8.1 upgrade gedaan en mijn MPEG-2 code moet uit magix verdwenen zijn.

Ik heb de versie 2013 van Foto's op DVD deluxe, heb een activeringscode aangevraagd via support, maar als ik die in het veld invul van het programma, krijg ik steeds fout melding code 44, ik ben nochthans administrator van mijn computer ? (mijn code begint met ENMPEGV1C- en vijf blokken van 5 cijfers). Ook via de telefoon heb ik dezelfde code gekregen.

Dit is vervelend en ik geraak niet verder zo, kan iemand helpen aub ?

Reacties

mi-bo schreef op 26.12.2013 om 11:54 uur

filiberke, betekend dit dat U niet met Uw product online bent, ik zie dat er via help actualiseren een update is

Welkom bij het installatieprogramma van
MAGIX Foto's op DVD 2013 Deluxe Update

Sluit a.u.b. alle nog draaiende programma's, voordat u verder gaat met de installatie. Daardoor worden mogelijke conflicten tijdens de installatie vermeden.

Klik op »Annuleren«, om de installatie te stoppen, of op »Volgende«, om met het installatieprogramma te beginnen.

Wijzigingen in versie 12.0.6.85
verbeterde programmastabiliteit

Wijzigingen in versie 12.0.5.84
Fix: geen uitgedempte sporen meer na het werken met de geluidsopname
Fix: geen uitgedempte sporen meer in reeds beschikbare projecten

Wijzigingen in versie 12.0.4.83
Fix: crash van het programma bij het werken met losse mpeg2-bestanden
Fix: fouten bij het afspelen losse mov-bestanden
Verbeteringen bij het gebruiken van de reisroute
kleinere verbeteringen aan de handling

Wijzigingen in versie 12.0.3.80
verbeterde programmstabiliteit
Fix: crash bij wijzigen titelgrootte
Fix: crash bij losse foto's
Fix: Laadfout bij enkele projecten
Fix: Golfvormweergave bij bepaalde systemen weer zichtbaar
Fix: Fouten bij het afspelen van losse mov-bestanden
Verbeteringen bij Slideshow Maker
Verbeteringen bij audio-opname

hier staat ook een probleem mpeg2 bij, en wat installeren betreft, overal moeten streepjes tussen en de laatste cijfer O kan ook een getal 0 zijn

succes.

filiberke schreef op 26.12.2013 om 16:59 uur

Bedankt mi-bo, ik krijg steeds de vraag om te registreren, ik dacht dit reeds gedaan te hebben, indien ik het alsnog doe krijg ik steeds dezelfde foutcode-44. Ik heb nog steeds een oude versie: 12.0.2.

Ik neem aan dat ik eerst het magix programma start, dan ga  ik naar de hulp tab, naar online updates  en daar vraagt het programma om mijn mail adres in te vullen, de product code is correct.Van hier loopt het dus fout.

Wat ik ook gedaan heb: met de rechtermuisknop op de startknop van het programma , dan naar instellingen, compatibiliteit en administrator aangevinkt. Dit is ook geen oplossing om een update te doen.

Dank bij voorbaat voor de hulp

filiberke schreef op 26.12.2013 om 17:21 uur

Hallo, via magix support gelukt om up te graden,heb nu de laatste versie, MPEG-2 is nu ook in orde.

Bedankt Filip