hoe houd ik editing beeld ook na 30 minuten. Nu stopt het, terwijl geluid wel doorgaat.

carel schreef op 29.04.2013 om 16:34 uur

Van 2 minitape video's geimporteerd als mpeg via de camera kan ik het gedeelte langer dan ca. 30 minuten niet afspelen of editen in Magix video deluxe 2013 premium. Van alles na ca. 30 minuten hoor ik wel het geluid maar zie geen beeld. Herimporteren maakt geen verschil. Andere soortgelijke tapes in avi formaat zijn wel normaal te bekijken en te bewerken. Met vorige versies van Magix had ik zulke weigeringen nog nooit.

Wie kan mij uitleggen wat er gebeurt en wat ik moet veranderen of vermijden?

Mijn pc werkt op windows 7 en heeft ruim voldoende specificaties voor HD (i7).. De beide videotapes die kuren vertonen met mijn Magix video deluxe 2013 premium editie zijn trouwens geen HD.

Ik ben lid van een videoclub in Breda maar daar kan men mij niet helpen.

Carel Stapel

Reacties

mi-bo schreef op 29.04.2013 om 18:36 uur

Beste,

misschien een heel vreemde vraag, is de schijf die gebruikt wordt om dit project op te nemen, wel met NTFS geformatteerd, en staat het niet onder FAT 32.

een volgende probleem, heeft u een Pc met een wachtwoord, start dan vdl 2013 op als administrator, en het probleem zou kunnen zijn opgelost,

succes met het mooie MAGIX product.

carel schreef op 29.04.2013 om 21:07 uur

Mijn harde schijf is NTSF geformatteerd, met de databestanden op een aparte partitie. Ja, ook als administrator met wachtwoord had ik het probleem. Toch bedankt voor de suggesties.