De volgende probleem moet waarschijnlijk snel aangepakt worden aangezien ik vele bestanden heb verloren door ` Instellingen op StandaardWaarden´j bij Video de Luxe 16 premium
Bij een projekt is na het branden de muziekspoor (van de achtergrond muziek) verdwenen, echter bij het ´afdraaien´ van het project hoor je het muziek nog wel.
Ik heb geprobeerd met het klicken van : bestand, instellingen, -programma-instellingen terug op standaard waarden
Ik kreeg dan een venster met het volgende bericht:
``Deze functie zet alle programma instellingen terug op de standaardwaarden. de huidige instellingen worden opgeslagen in het bestand C:\users\andreas\app.data\roaming\Magix\videodeluxe16\videodeluxe.bak``
Als ik naar bovenstaande bestand ga werd gevraagd met welke programma het geopend kan worden. Ik kan geen programma vinden waarmee het geopend kan worden
Het bestand is maar 1.8 MB
Bovendien zijn dus door deze handeling vele projecten van het laatste jaar in mijn directory (waar ik de projekten opsla: administrator/my documents/magix video de luxe 16 premium)
verdwenen ook de projekt waarvan de muziekspoor is verdwenen.
Met het klikken van Bestand/Backup projekt laden kreeg ik alleen het ´opslaan´venster.
resumerend zijn de vragen:
1 Hoe krijg ik de verdwenen projekten terug?
2 Met welk programma open ik de bak-bestand?
Besturingsyst. Windows7
4 GB DDR3
NVidia 1 GB
Alvast bedankt
Anmdre