Hoe brand ik een slideshow op een CD/DVD

Vlovo schreef op 29.10.2012 om 13:10 uur

Wanneer ik een slideshow brand op een CD/DVD speelt deze alleen af op de computer maar in geen enkele DVD speler.Ik heb alle beschikbare indelingen(formaten) geprobeerd maar niets werkt,Ik gebruik Windows 7 en Magix Video deLuxe 16 Premium alles officieel,ook is alles geactiveerd maar het wil maar niet lukken.Ik moet van een gehouden reunie de genomen fotos branden en ben na het weggooien van tig CD's en DVD's ten einde raad.Misschien is er iemand die mij in klip en klare Jip en Janneke taal uit kan leggen hoe ik eindelijk van mijn trauma(dit aangaande) verlost kan worden.

Reacties

mi-bo schreef op 29.10.2012 om 13:26 uur

Beste,

heeft U alle update( upgrade) van het programma via hulp, online activeren, binnen gehaald. is Uw brand prograam via MAGIX geactiveerd, dit gaat via een update

U kunt als u het project op de tijdlijn heeft staan( foto's of video).

direct naar optie branden gaan, en het op een dvd branden.

op www.magixvdlbijspijkeren.nl staan ook verschillende manieren hoe een dvd te branden.

en tot slot een mail naar mi-bo@magix.info en wij willen u graag verder helpen

gr

mi-bo

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2012 om 22:05 uur

Heb je al de laatste magix brandroutines 2010 versie 9.0.0.193 gedownload? klik op de link hieronder. Je moet hier wel inloggen.

https://support2.magix.com/customer/nl/download/tools?term_node_tid_depth%5B%5D=3459

Succes,

Rob