Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.03.2013 om 15:38 uur

Beste,

Welke versie VDL gebruikt u? Bij VDL MX premium en VDL13 premium kunt u zonder meer exporteren naar b.v. android telefoon.

1. Klik rechtsboven op de werkbalk "Exporteren".

2. klik op voor apparaat uitvoeren. (maak uw keuze)

succes,

Robvroe

Thanna schreef op 16.03.2013 om 16:01 uur

Beste Robvroe,

Heb ik inderdaad al gedaan. Maar het werkt niet. Ik gebruik Video de luxe premium.

Vandaar mijn vraag.

Voormalige gebruiker schreef op 16.03.2013 om 16:26 uur

Beste Robvroe,

Heb ik inderdaad al gedaan. Maar het werkt niet. Ik gebruik Video de luxe premium.

Vandaar mijn vraag.

Beste,

Dan zou het gewoon moeten doen. Heeft u VDL geactiveerd bij Magix? 

Dit staat onder hulp:

Gratis activering (MPEG-2, MPEG-4, Dolby Digital 2.0 & 5.1)
Om gebruik te kunnen maken van MPEG-2, MPEG-4, de Dolby®Digital Stereo-import en Dolby Digital 5.1 moet u deze codecs gratis activeren.

U kunt de activering direct via internet, per post/fax of telefonisch aanvragen. De snelste en eenvoudigste manier om een activeringscode te bestellen is via internet. U ontvangt de activeringscode dan binnen enkele minuten via e-mail. Wanneer u per post/fax bestelt, ontvangt u de activeringscode binnen enkele dagen.

Activeringscode online bestellen

Klik op "Online bestellen ..." (veld 1). MAGIX Video deluxe 2013 neemt nu automatisch contact op met de MAGIX-server en downloadt de betreffende codec.

Let op: bij het activeren van codecs kan nog een controle van uw registratiegegevens plaatsvinden. De activering van codecs functioneert alleen dan, als uw programmaversie al onder uw naam geregistreerd is. Hebt u MAGIX Video deluxe 2013 nog niet geregistreerd, dan kunt u dit altijd alsnog doen.
Als uw computer niet beschikt over een internetaansluiting, kunt u de volgende mogelijkheden voor de activering gebruiken:

Activeringscode in het MAGIX Service Center bestellen

Gebruik deze variant om de activering via een andere computer die wél over een internetaansluiting beschikt uit te voeren.

Activeringscode telefonisch bestellen

Hier vindt u een telefoonnummer en de benodigde gegevens om de activering telefonisch te regelen.

Activeringscode invoeren

Na ontvangst van uw persoonlijke activeringscode kunt u in uw programma met de optie "...activeren" in het menupunt "Help > Activeren ..." de activeringsdialoog voor het betreffende bestandsformaat openen

Succes,

Robvroe

Thanna schreef op 16.03.2013 om 17:04 uur

Beste Robvroe,

Nogmaals bedankt voor je antwoord.

Ik gebruik Magix al zeker 8 jaar en heb ca. 50 films op You tube staan. ( You Tube / theojoan )

De genoemde codecs heb ik eveneens al gedownload want anders kan je geen Mpeg e.d. maken.

Het probleem zit dieper denk ik.

Ik zal het probleem als een storing gaan melden.

Voormalige gebruiker schreef op 16.03.2013 om 17:31 uur

Beste Robvroe,

Nogmaals bedankt voor je antwoord.

Ik gebruik Magix al zeker 8 jaar en heb ca. 50 films op You tube staan. ( You Tube / theojoan )

De genoemde codecs heb ik eveneens al gedownload want anders kan je geen Mpeg e.d. maken.

Het probleem zit dieper denk ik.

Ik zal het probleem als een storing gaan melden.

Heeft u het programma al eens opnieuw geinstalleerd. U kunt ook eens proberen om alles terug te zetten op de standaardwaarde. "Bestand / instellingen / programma instellingen opstandaarwaarde terugzetten". Het kan zijn dat het bestand "Videodeluxe.ini" beschadigd is.

RiViS schreef op 16.03.2013 om 18:18 uur

Rob, volgens mij is het nog niet duidelijk om welke versie VdL het gaat, Thanna meldt: VdL Premium, maar van welke "jaargang" dan? 2013?, MX? of ouder?

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 16.03.2013 om 18:31 uur

Rob, volgens mij is het nog niet duidelijk om welke versie VdL het gaat, Thanna meldt: VdL Premium, maar van welke "jaargang" dan? 2013?, MX? of ouder?

groet,

Rijk

Bedankt voor je opmerking.

Thanna schreef op 16.03.2013 om 21:26 uur

Wees gerust ik gebruik versie 2013. Kan nog wel vermelden dat het programma instabieler is dan zijn voorgangers.

RiViS schreef op 16.03.2013 om 22:35 uur

Ik heb 't ook maar even gecheckt, in VdL2013 werkt het bij mij gewoon zoals Rob beschrijft. Ik heb gezien dat de export als mp4 wordt uitgevoerd, het aantal pixels hor/vert hangt dan af van welke resolutie je kiest (hoog of gemiddeld).

Hetzelfde kun je ook doen via Bestand/ Film exporteren/ Video als mp4 en dan nog de instelling kiezen. Kijk eens of dat wel werkt. Als dat ook niet gaat zou ik toch maar Magix Support inschakelen. Die instabiliteit die je noemt bevalt me eigenlijk ook niet, heb ik normaal geen last van. Heb je de laatste update uitgevoerd?

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 17.03.2013 om 15:30 uur

Wees gerust ik gebruik versie 2013. Kan nog wel vermelden dat het programma instabieler is dan zijn voorgangers.

Beste,

Ik denk toch dat het aan je instellingen van je computer ligt  en niet aan VDL 13. Heb je mijn adviezen al opgevolgd! Ik heb ook regelmatig dat er een programma niet doet wat het moet doen. Ik deinstalleer en installeer het opnieuw. Ook je ook een herstel uitvoeren in VDL 13 (mits je de DVD versie heeft)

Ik wens je succes.

Rob 

Thanna schreef op 17.03.2013 om 15:47 uur

Dag Rob,

Inderdaad heb ik alle adviezen voor zover van toepassing uitgeprobeerd.

Het export menu is volkomen inactief. Ik exporteer nu direct vanaf de tijdlijn in een zo laag mogelijke compressie, avi of mpeg2 en converteer dan met een ander programma (Free make videoconverter) naar hete betreffende mobiele apparaat. Kost bijna geen extra moeite.

Allemaal bedankt voor de goede adviezen.

Groet, Theo de Gier