Hi8 Video van een Handycam overzetten op PC - Video deluxw 15 Plus

dhuthoff schreef op 25.08.2015 om 14:10 uur

Ik zal graag mijn videobanden Hi8 degitaliseeren met hulp van het MAGIX programm. Ik heb van het program Red uw Video de nodige gabber en kabels. Ik heb probeerd het direkt aan mij PC aan te sluiten, maar mijn PC registreed de aansluiting via USB met de gabber niet.. Welke stappen moet ik doen om mijn videos over te zetten ?

Mijn camera: Sony Handycam video Hi8

Mijn PC: MSI GP60

Programmas: Red uw Video's,  Video deluxe 15 Plus

Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2015 om 16:55 uur

Beste,

Start vdl  2015 op sluit USB grabber aan klik onder preview venster op rode knop, dan videoband aan klikken en u zit in programma om op te gaan nemen, zorg er wel voor dat bij opname mpeg/dvd staat

Gr

Michael 

FransS schreef op 28.08.2015 om 19:08 uur

Ter onderstuening van Mi-Bo kies in het opstart menu voor videoband dan moet het lukken,start wel optijd de video band .

Suc6 Frans S

dhuthoff schreef op 01.09.2015 om 17:47 uur

Bedankt voor jullie antwoord. Ik denk dat ik een oude versie van red uw videos of Video deluxe 15 heb. Als ik de grabber via UBS met de PC verbind dan geeft de PC de verbinding niet aan - of de grabber is defect. Ik heb de grabber en het programm red uw videos al lang maar ben er noit aan toegekomen om het te gebruiken. De programmas/ boeken hebben een copy right van 2009 en mijn PC gebruikt Windows 8.1. Mischien moet ik een nieuwe versie grabber kopen ?