Dit wordt op een groot scherm van 2 x 2 meter getoond, vorige week heb ik dit voor het eerst gezien (ik heb dat scherm uiteraard niet thuis) en moet op een meter of 10 afstand te lezen zijn. Wij geven die mensen overigens wel een tekstboek, maar het is natuurlijk leuker als ze het filmpje op het scherm zien. En ik vind donkergeel het beste, beetje afhankelijk van de achtergrond. Dit is lichtgeel (op full screen 19") kan ik het op een meter of 3 lezen, maar in de karaoke video's op YouTube wordt meestal ook donkergeel gebruikt
Als U een correcte reactie hierover zou willen hebben met het beste resultaat zoek iemand op die kleurenblind is of slechtziend deze mensen kunnen U het beste vertellen wat goed leesbaar is.
ik zie tot mijn verbazing dat het toegevoegde filmpje van 05-08-2019 om 20.41 uur is verwijderd zonder verdere reactie van U, en dat de tekst nu in een nieuwe Topic is geplaatst om 06-08-2019 om 11.04 uur met een zwarte achtergrond.
op deze manier heeft de door U geplaatste Topic van 05-08-2019 om 20.11 uur geen waarde of meerwaarde.
Dat klopt, omdat ik het oude filmpje verwijderd heb op Youtube en ben nu dus bezig geweest met die achtergrond. Ik wilde namelijk dezelfde titel gebruiken op Youtube en twee films met dezelfde titel uploaden gaat niet. Hierbij de nieuwe link en ik zal het in de OP ook veranderen