het plaatsen van ingesproken tekst

golfie schreef op 12.01.2019 om 11:58 uur

Voor de laatste updates sprak ik tekst in en bij het accepteren daarvan werd het achter mijn afspeellijn gezet,onder een gewenste shot dat op het videospoor stond.

Nu wordt het altijd aan het einde van het videospoor geplaatst.Ik moet het nu altijd verslepen en dat is niet zo praktisch.

Kan ik ergens iets instellen of is dit een foutje?

Werk met een I 7 pc en de nieuwste versie proX.

dank en groet Golfie

Reacties

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 12:10 uur

@golfie

Beste Golfie,

zet de afspeel marker op punt waar U de voice-over wilt plaatsen,

spreek dan in en het komt op de plaatst te staan vanaf de plaatst waar afspeel marker stond.

Mvg

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met beter print

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 12:30 uur

@golfie

Beste Golfie,

Niet wetend wat U gedaan heeft, met het programma MAGIX video Pro X 10,

een aanvullende optie bestand instellingen, instellingen terug zetten naar standaardwaarde, dat staat het programma weer zoals het door MAGIX is geschreven.

Mvg

Michael

golfie schreef op 12.01.2019 om 13:01 uur

Beste Michel,

Dat antwoord van jouw is precies zoals een paar updates geleden was .Ik spreek heel veel in omdat ik documentaires maak .Maar ik krijg het niet meer zo als het was ik heb op jouw advies voor de zoveelste keer fabrieksinstellingen , gedaan maar het maakt geen verschil uit. Het wordt steeds achteraan het video spoor gezet .En het trekt zich niets aan van de afspeel marker.

Ra ra wat doe ik fout of is er fout?

vr gr Ploon

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 13:25 uur

@golfie

Beste Ploon.

Waarom het bij mij wel werkt, en bij U niet is vreemd .

Heeft U na dat U instellingen naar standaard waarde terug zetten heeft gedaan ook via hulp online actualiseren gedaan.

En omdat het een download versie is ook via hulp extra programma opnieuw installeren (ong 8 Gb)gedaan.

Mvg

Michael

golfie schreef op 12.01.2019 om 13:42 uur

michael,

Had ik inderdaad gedaan .Heb het nu nog een keer gedaan .Moet even afwachten 8 GB..Daarna kijk ik weer maar weet eigenlijk nu al dat dit geen zoden aan de dijk zet.

Ploon

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 13:59 uur

@golfie

Beste Ploon.

Ik wacht met spanning af.

Mvg

Michael

golfie schreef op 12.01.2019 om 15:28 uur

Michael,

Helaas ,geen resultaat.

Zou het weer iets met videokaart te maken Hebben.?

Ploon

mi-bo schreef op 12.01.2019 om 15:44 uur

@golfie

Beste Ploon.

Dit zou best mogelijk kunnen zijn.

Misschien zijn er Freaken die mee lezen of online zijn die U een advies kunnen geven via een omweg.

Momenteel heb ik geen oplossing voor U, succes

Mvg

Michael

Bol schreef op 13.01.2019 om 10:18 uur

Hallo Ploon,

Ik ben geen freak, maar wel één doorgewinterde Magix gebruiker, die probeer mee te denken zonder al te veel omwegen. Soms kan het weleens nodig zijn om e.a. via een persoonlijk bericht af te handelen, om daarna de gevonden oplossing op het forum te plaatsen, dit alles in overleg met het forumlid.

Nu uw vraag: "Voor de laatste updates sprak ik tekst in en bij het accepteren daarvan werd het achter mijn afspeellijn gezet, onder een gewenste shot dat op het videospoor stond." 

Omdat het voor de laatste update het nog wel op de gebruikelijke manier kon, kunnen we voorlopig uitsluiten dat het aan uw videokaart zou liggen. De eerste vraag die bij mij opkomt is, loopt de afspeelmarker wel mee tijdens uw opname. Zo niet, dan kan het zijn dat het Videodeluxe.ini bestand ergens een persoonlijke instelling vastgehoudt. Ik lees, dat u alle instellingen al meer dan eens hebt teruggezet op de standaardwaarde. De oplossing zou kunnen zijn als u eens het videodeluxe.ini bestand verwijderd. Uit ervaring weet ik dat hierin persoonlijke instellingen worden bewaard en niet verwijderd wordt bij een standaard reset. Nadat het .INI bestand is verwijderd en Pro X opnieuw opgestart is wordt het .INI bestand automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-