Reacties

mi-bo schreef op 29.01.2015 om 12:08 uur

beste cstratum.

het is een vervelend bericht,

Film op cd/dvd kan geen avchd bestanden aan.

Gr

Michael

cstratum schreef op 30.01.2015 om 04:29 uur

Ik geloof dat jij mij vraag niet goed begrijpt, mijn CAMERA wordt niet herkent  of ondersteunt wat wel op de verpakking staat, volledige 4K en AVCHD (50p) ondersteuning, ik heb Video Deluxe premium trouwens

RiViS schreef op 30.01.2015 om 11:26 uur

Hallo Cees,

Ik zie dat dit je eerste vraag is, welkom op magix.info. Voor de freaks hier is het handig/nodig om te weten om welk programma en welke versie het gaat, alsmede welke Windows versie. Nu ging mi-bo er terecht van uit dat het om een (oude) Film op Dvd ging (dat had je blijkbaar aangevinkt).

Wat je kunt doen is: kijken of de Windows Verkenner je camera wel ziet en dan de bestanden naar de gewenste map slepen. Daar ziet VdL ze dan ws wel.

Andere optie: de SDXC kaart uit je camera halen en uitlezen in je computer.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 31.01.2015 om 11:11 uur

Beste,

zie: http://www.magix.info/nl/importeren-uit-eigen-mappen-naar-vdl-mx.knowledge.1076753.html

succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 01.02.2015 om 09:35 uur

Beste Cees,

Om andere gebruikers, met het zelfde probleem, te kunnen helpen, zet ik jou persoonlijkbericht hier neer. 

Persoonlijkbericht van Cees

Mijn camera stond inderdaad bij USB instellingen op automatisch, na hem op mass-storage gezet te hebben inderdaad (in mijn geval) de letter G toegewezen gekregen voor mijn camera, bedankt Rob, m.v.g een ook gepensioeneerde, Cees

Met vriendelijke groet,

Rob