herinstallatie

filmmaker schreef op 09.03.2022 om 13:26 uur
 

Geachte,

 

Ik het programma magix video pro x bij een clublid van onze

multimediaclub verwijderd.Ik wil dit programma nu bij

iemand anders installeren.Dit lukt tot aan de registratie.

Ik krijg de melding"dit programma is reeds geregistreerd onder een

ander e-mail adres."

Hoe kan ik dit verwijderen?

het gaat om volgend programma

hoogachtend,

Maene Germain

Serienummer verwijderd door Moderator i.v.m. misbruik

Reacties

mi-bo schreef op 09.03.2022 om 14:52 uur

@filmmaker

Beste Maene.

Gezien een Moderator serienummer heeft verwijderd, zal ik niet de kastanjes uit het vuur halen, en zal hij wel reageren

sc6

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 09.03.2022 om 18:52 uur

@filmmaker

Hallo Maene,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support

Allereerst dit. Zet nooit privégegevens zoals serienummer, emailadres, etc.. op een openbaar forum i.v.m. misbruik.

U hebt Video Pro X10 verwijderd bij een clublid. Hebt u Pro X10 ook eerst gedeactiveerd via Hulp / Programma deactiveren. Zo niet, dan kunt dit alsnog doen via: Mijn account / Mijn producten.

U kunt op twee manieren het programma herinstalleren op een andere PC:

Optie -1-

Installeer Pro X10 op de andere PC. Registreer Pro X10 met het emailadres waarmee u Pro X10 ooit hebt geregistreerd en activeer het met het P3-serienummer.

Optie -2-

  • Ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (U moet nu inloggen met het emailadres, waarmee u Pro X10 in het verleden heeft geregistreerd en geactiveerd)
  • klik op Gebruikersgegevens / gegevens wijzigen
  • U kunt nu het oude emailadres vervangen voor een nieuw emailadres.
  • Klik op wijzigingen opslaan
  • Log uit.
  • Let op!! Bij het opnieuw inloggen moet u dan het nieuwe emailadres gebruiken

Mocht u tich nog op problemen stuiten, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar u probleem voor. Vergeet niet uw emailadres en P3-serienummer te vermelden

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 09.03.2022, 19:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-