in mijn record's staan mijn filmpjes nu heb ik er van een de naam veranderd maar de hele film verdwenen ook zit hij niet in de prullenbak hoe kan dit nou help de betreffende film is belangrijk.
Heb je het over een kant-en-klare (geëxporteerde) film (dus eentje die je zo op een mediaplayer kunt afspelen) of heb je het over een film-Project, zoals dat in Foto's op CD&DVD wordt gemaakt?
Deze kennis is nodig om je vraag goed te kunnen beantwoorden.
ja het is een film project van foto's op cd&dvd en ik kan het niet meer vinden daar weet bij god niet waar ik moet zoeken maar het is erg dat wel.
bedankt voor u snelle reactie, groet angel
Probeer het eens met Bestand/Back-up fotoshow laden (er worden automatisch backups gemaakt van je project).
Een andere mogelijkheid: Bestand/Diskproject laden. Nu moet je in het schermpje "Diskproject laden" helemaal onderaan Diskprojecten vervangen door: Alle bestanden (via het pijltje rechts en dan aanklikken), kijk nu of er bovenin iets bekends bij staat en open die dan (met OK).
Nog een mogelijkheid: check even waar je projecten worden opgeslagen: Bestand/Programma-instellingen, kies tabblad Directories, kijk achter Projecten.
hallo rijk het is niet gelukt maar ik heb wel wat bestanden gevonden wat mischien het filmpje kan zijn maar die kan ik niet openen dat is het gekke.
het is een mvm of een mv bestand magix kan het niet openen en andere programma's ook niet!
nog niets verder ik heb het bestand/film waarschijnlijk gevonden maar nu kan ik het niet openen het bestand is helemaal wit. en er staat bij file format error.
deze heb ik gemaakt met cd en dvd 7 maar kan hem niet openen en ik kan hem ook niet converteren. ik snap het niet hoe kan dit nou? ben waarschijnlijk mijn film kwijt