help...film kwijt..of toch niet?

petra78 schreef op 18.01.2016 om 11:02 uur

Hoi,

Ik heb iets stoms gedaan.. mijn pc had kuren waardoor ik zonder daar goed over na te denken terug ben gegaan naar de fabrieksinstellingen waardoor al mijn programma's waaronder dus magix video de luxe 15 ook weg is gegaan..terwijl ik daar mijn vakantiefilm in had staan die ik nog steeds op dvd moest branden. Die film was al helemaal af..

Maar nu ben ik die film dus ook kwijt, althans hij staat niet meer in mijn videoprogramma..maar waar ik hem nog wel zie staan dat is in mijn map magix video de luxe onder mijn documenten. Nou heb ik geprobeerd om die film terug te zetten in het bewerkingsprogramma maar dat is mij nog niet gelukt..of ik krijg hem half te zien en hij laat niet alles en geeft fouten aan of hij zegt dat hij het bestand niet kan vinden..

Is het uberhaupt mogelijk om die film alsnog terug te zetten in mijn bewerkingsprogramma en zo ja hoe dan? Of is het ook nog op een andere manier mogelijk om hem te branden? 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

groetjes petra

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.01.2016 om 13:25 uur

Hallo Petra,

Als ik het goed heb begrepen, heb je de PC teruggezet naar de fabrieksinstellingen inclusief Windows. Daarna heb je VDL 15 er weer opnieuw op geinstalleerd. Nu zie je in Mijn Documenten een bestand staan. Is dit toevalling naam_project.mvp. Een MVP bestand bestaat alleen maar uit verwijzigingen. Ga met je muis op dit bestand staan en klik erop.  Als alles meezit start VDL 2015 het bestand op en plaats het project op de tijdlijn. Wanneer de brongegevens, door fabrieksinstellingen zijn verwijderd, dan wordt het lastiger om te herstellen. Je moet dan alle brongegevens (filmfragementen. muziek ed. die je gebruikt heeft, in een map zetten op de computer. Zet daarna het bestand met naam_project.mvp in deze map en klik hierop. Ik kan je geen garantie geven dat alles goed gaat. Maar het is het proberen waard.

Succes,

Rob   

petra78 schreef op 27.01.2016 om 17:31 uur

Bedankt voor de info.

Mvp stond er niet achter zag ik..

Ik was gelukkig met een groepsreis mee en had de film dus al wel voor mijn medereisgenoten op dvd gebrand   dus ik heb inmiddels aan iemand van de groep gevraagd of hij een kopie kon maken ervan.

Groetjes petra

Voormalige gebruiker schreef op 29.01.2016 om 16:52 uur

Hallo Petra,

Fijn te horen dat je de film, alsnog een kopie kon maken. Ik denk dat jij de extentie niet zie, omdat deze op verborgen staat. Je kan deze zichtbaar maken door het vinkje weg te halen bij: "extenties voor bekende bestandstypen verbergen"

Groet,

Rob