Reacties

SP. schreef op 27.02.2024 om 02:16 uur

@max-w8609 Geeft uw recorder het VHS-videosignaal via HDMI weer?  Je kunt dan waarschijnlijk een HDMI-opnamekaart gebruiken, misschien een opnamekaart van Elgato of AverMedia.  Maar houd er rekening mee dat Magix geen software voor MacOS aanbiedt, dus je zult iets anders moeten aanschaffen.

 

 

Does your recorder output the VHS video signal via HDMI? You can then probably use a HDMI capture card, maybe a capture card from Elgato or AverMedia. But be aware that Magix doesn't offer software for MacOS so you'll have to get something different.

Bol schreef op 27.02.2024 om 11:51 uur

@max-w8609

Hallo Max,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Na het lezen van uw topic heb ik een mijn vraag aan u. Wilt u de VHS banden digitaliseren met een Windows- of met een Apple Macintosh computer?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

max-w8609 schreef op 27.02.2024 om 13:41 uur

@max-w8609

Hallo Max,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Na het lezen van uw topic heb ik een mijn vraag aan u. Wilt u de VHS banden digitaliseren met een Windows- of met een Apple Macintosh computer?

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Een Apple met een usb-c aansluiting

Bol schreef op 27.02.2024 om 18:44 uur

@max-w8609

Hallo Max,

Omdat dit het Magix community forum is, kunt u beter uw vraag stellen op Apple Support Community

Zie ook: VHS

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 27.02.2024, 19:09, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-