haperingen

ruud.bennis schreef op 13.06.2016 om 19:33 uur

VDL 14 dat ik al enige tijd zonder problemen gebruik op mijn laptop (HP 64 windows 10 bit) werkt nu niet goed meer. Het beeld wordt haperig vertoond en ik vind geen mogelijkheid om dat op te lossen. Ook niet nadat ik de ingstellingen op standaardwaarden heb ingesteld. Ik hoop dat iemand dit herkent en weet wat ik er aan kan doen om dit op te lossen. Bvd.

Reacties

mi-bo schreef op 14.06.2016 om 10:42 uur

Hallo Ruud,
Alle tijd goed gegaan, misschien nu een andere video formaat gaan gebruiken, i.p.v. mpeg2 nu mpeg 4. vergeet niet dat een laptop meestal 5400 toeren schijven heeft en videobewerking vraagt zeer veel rekenkracht van de grafischekaart, is deze wel up-to-date, de grafischekaart op mijn laptop 7200 toeren wordt zeker elke week geüpdatet
gr
Michael

ruud.bennis schreef op 15.06.2016 om 23:05 uur

Hoi Michael,

dank voor je antwoord. Bij het updaten van de grafische kaart komt de melding dat hij up to date is. 
Voorheen kon ik VDL2014 wel goed gebruiken. Zou het komen omdat mijn laptop ouder wordt, voller misschien, hoewel ik wel regelmatig opschoon en defragmenteer. Ik heb ook de instellingen naar standaardwaarden teruggezet, maar dat hielp ook niet. Ik heb VDL2014 via een download van Magix verkregen. Hoe kan ik hem evt. verwijderen en weer opnieuw installeren? Misschien helpt dat. Wat denk je er van?

mi-bo schreef op 16.06.2016 om 15:04 uur

Hallo Ruud,
dit mogelijk.,
maar heb je al bij help online actualiseren gekeken voor een download update en anders,
dan als volgt, ga naar magix.com recht icoon aanklikken, inloggen, dan bij mijn producten, installatie programma activeren, en te tegelijk je serienummer, dan gaat er een map open waar je 6 cijfers moet invullen, dan wordt er een trial versie geüpload, klik hier op herstellen, als dit klaar is, vai bestandextra programma's installeren of heb je de installationmanager opgeslagen dan is die ook te gebruiken, en dan ook via bestand online actualiseren
gr

Michael