Haperende preview tijdens Video Deluxe 2016 testperiode

bartpeter schreef op 13.05.2016 om 17:59 uur

Na geen enkel probleem ondervonden te hebben gedurende de eerste 7 testdagen, begon mijn previewvenster na verlenging van de testperiode (en invoering van tijdelijke code) te haperen.

Zelfs bij previewen van de kleinste filmpjes die ik in een leeg project laadde, na de 'bliksemschicht'-opties allemaal aan te zetten, mijn .ini bestand uit de juiste map verwijderd te hebben, bleef het beeld haperen.

Computer is Asus desktop PC met 8G RAM intern geheugen, 3,4 GHz processor etc.

En de eerste 7 dagen draaide het programma dus als een zonnetje...

Nu is mijn vraag: kan ik er wel van op aan dat als ik het programma daadwerkelijk koop, het ook daadwerkelijk goed functioneert?

Bij voorbaat dank! 

Reacties

mi-bo schreef op 13.05.2016 om 20:20 uur

Hallo Bartpeter,

als de proefversie goed verloopt waarom zal de originele versie niet goed werken, bij MAGIX is bij koop van een product ( geen aanbieding ) de mogelijkheid als het niet goedwerkt binnen 30 dagen retour te zenden met terug gaven van geld, kijk even op magix.com algemene voorwaarden,

gr

Michael

bartpeter schreef op 13.05.2016 om 20:31 uur

Hey Michael,

Omdat de proefversie het dus na verlenging van de proeftermijn niet meer goed doet? Ik vraag mij dus af of ik het wel moet kopen..

Grts

mi-bo schreef op 13.05.2016 om 20:50 uur

Hallo Peter,

dit klopt toch het is voor 7 dagen een proef versie, en dan zou het eigenlijk van de Pc verwijderd moeten worden door MAGIX, maar dit gebeurd niet maar het programma is wel onbruikbaar geworden, had je een 30 dagen versie genomen met meer mogelijkheden en serienummer, daan kan na betaling na 30dagen de volledige download in werking worden gebracht ( dit heeft een min puntje vaak koopt met een pakket met een ander serienummer engeeft dan met installeren problemen) dit schijf ik omdat ik dit verschillende keren bij MAGIX gebruikers goed heb moeten zetten. gr

Michael

bartpeter schreef op 13.05.2016 om 21:30 uur

Ik heb me dus na 7 proefdagen geregistreerd voor de overige 23 testdagen. Serienummer gekregen en ingevuld en toen kon ik weer in het programma, alleen nu met haperende weergave. 

Dat is toch vreemd?

Moet ik dan voor de langere testtermijn een aparte versie installaren?

Thanks!

Bart  

Voormalige gebruiker schreef op 14.05.2016 om 11:01 uur

Hallo Bart,

Je schrijft dat je een Asus desktop PC met 8G RAM intern geheugen, 3,4 GHz processor heeft.

Is dit een I3, I5 of I7 processor?

Het kan zijn dat er programma's op de achtergrond meedraaien die de processor mede belast.

Druk op Ctrl+Shift +Esc. en klik op het tabblad prestatie.

Schoon je computer eens op met: CCleaner https://www.piriform.com/ccleaner/download  of Clary Utilities 5.0 http://www.glarysoft.com/

Succes,

Rob

bartpeter schreef op 15.05.2016 om 17:43 uur

Hoi Rob,

Processor is I7, er lopen tussen de 80 - 100 processen mee op de achtergrond.

Registercleaners heb ik niet zo'n goede ervaring mee (hoop spam/pop-ups), maar zal het weer eens proberen.

Inmiddels programma gekocht en nu doet ie weer...  

Toch bedankt!

Grts,

Bart

Voormalige gebruiker schreef op 15.05.2016 om 18:40 uur

Hallo Bart,

Fijn te horen dat alles weer in order is. De twee cleaners die ik je aanbeveel zitten naar mijn mening geen spam/popups in . Ik gebruik deze al jaren...

Groet,

Rob