Haperend beeld bij afspelen video

Frejus schreef op 23.10.2011 om 11:35 uur

Onlangs overgestapt van video de luxe naar video de luxe premium.

Ik heb nu een probleem bij de premium versie. Wanneer ik een video afspeel zowel via de mediapool als de arranger krijg ik een zeer haperend beeld.

In de de luxe versie had ik dit probleem niet.

Kan iemand me helpen?

Met vriendelijke groet,

Hans van Eijk

Reacties

FransS schreef op 26.10.2011 om 16:45 uur

Hoi Hans,

Mijn vraag is dan wat voor configuratie heb je ,want als je AVCHD  cq HDV filmt heb je een krachtige computer nodig 

Dat de beelden haperen ligt meestal aan de VGA kaart en alles er om heen.

Grt.FransS

Voormalige gebruiker schreef op 29.10.2011 om 22:04 uur

hallo hans,

Ik heb afgelopen week Video deluxe MX Premium aangeschaft.

Wanneer mijn film haperend afspeelt dan gebruik ik de functie Preview-rendering.  sneltoetsen (Ctrl+R)

Ik weet niet welke premium versie je heeft.

Het is het proberen waard.

SUCCES!!

Met vriendelijk groet,

RobVroe1

 

 

geaaart schreef op 04.02.2012 om 18:11 uur

Hallo Frans,

Ik heb sinds deze week ook Magix video deluxe V18 geinstalleerd en ook ik zit met haperende beelden in de videomonitor. Cntr-R of de knop previeuwrendering starten helpt niets. Na prev-rend. gestart te hebben start de analyse en krijg ik de melding "Er zijn geen kritieke gedeelten gevonden" U kunt uw project zonder previeuw-rendering vloeiend afspelen. Niet dus.....

In de helpfile is te vinden dat je in een dialoog terecht komt als je een scene geselecteerd hebt die je dan apart kan renderen als je dat wilt. Ik krijg in het geheel geen dialoogvenster te zien, krijg alleen de mogelijkheid previeuw-rendering te zien en verder niets.  

Waar zou dit euvel aan kunnen liggen ?

Alvast dank.

Mijn hardware:

Asus P8P67 LE B3,s1155 moederbord - Intel CPU i7-2600 3,4 Ghz 8mb cache - Corsair Vengeance mem 8GB 1600 mhz - Asus GeForce GTX550 Ti DC,1GB videokaart. Windows 7