Handleiding Patrick-Vlegels schreef op 12.02.2023 om 09:43 uur hoe krijg ik de nederlandse handleiding ik krijg alleen een spaanse Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 12.02.2023 om 10:42 uur @Patrick-Vlegels Hallo Patrick, Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support. U kunt de Nederlandse handleiding op drie manieren downloaden: Optie -1- start Video Deluxe op en klik ga naar: Hulp / Gebruiksaanwijzingen (PDF) downloaden. Optie -2- Meld u aan bij: MAGIX Service Center – Login naar eigen account. Ga naar Mijn Account / Mijn Producten Optie -3- ga naar: MAGIX - Productdownloads type uw P3- serienummer in en klik op volgende download hiervan de bedieningshandleiding in uw voorkeurstaal Succes, Rob (forum moderator) Patrick-Vlegels schreef op 13.02.2023 om 10:26 uur Dank u ik had dit niet opgemerkt, ik heb dit programma nog maar een paar dagen. Bol schreef op 13.02.2023 om 11:36 uur @Patrick-Vlegels Hallo Patrick, Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Het doet mij deugd om te lezen, dat u de handleiding voor MVDL2023 hebt gevonden. Er is nog een mogelijkheid om hulp op te vragen binnen het programma MVDL2023 die ik u niet wilt onthouden. Druk maar eens op "F1". Met vriendelijke groet, Rob (forum moderator) 1