Ik heb een film gemaakt, die er in het preview scherm helemaal perfect uitziet. Nadat ik film had gebrand op een blu ray, bleek dat de kwaliteit van de film vanaf een bepaald moment (tot het eind van de film) ineens slecht werd. Blokkerig en wazig.
Ik kreeg kort daarna een foutmelding van Magix, die ik heb opgestuurd. Hieronder de 1e regels van die melding.
CrashDump 20201108_151056_v20.0.1.73.dmp successfully written
Fout in module "mfc120u.dll" (laadadres: 0x00007FFAC54D0000) op adres 0x00007FFAC5687B5F (Uitzondering 0xc0000005 "ACCESS_VIOLATION")
Voorts krijg ik af en toe de melding dat het programma (Magix dus) "reeds in gebruik is door een andere gebruiker". Er staat in die melding ook dat als ik doorga, "er fouten kunnen optreden in o.a. het brandproces". Ik weet niet of dat de oorzaak kan zijn, maar ik ben de enige gebruiker, dus ik snap deze melding niet.
De film bestaat uit zelf gefilmde delen, eigen foto's en foto's van mobiele telefoon. Dit heb ik al vele malen eerder zo gedaan, zonder problemen.
Het frame waarmee het probleem begon, heb ik verwijderd en door een willekeurig andere scene vervangen. De fout trad weer vanaf hetzelfde punt op.
Ik hoop dat er iemand is die de oplossing voor mij heeft, want van Magix zelf hoor ik niets.
Dank alvast en groet Dick