hallo ik heb even een vraag over video de luxe 16 plus

jansejoke schreef op 03.07.2012 om 22:28 uur

hallo ik kan jullie verder niet bereiken 

en niet per mail niet per telefoon 

ik heb een video de luxe 16 plus gekregen van me vriend en die had ik nog niet gebruikt 

en hij pakt helemaal niet bij mij vind het zonde geld koste 100 euro 

is wel veel geld wat het niet doet he

ik had het in 2010 gekregen en nu wil ik het gebruiken en nu zegt het niet meer geldig vind het zo raar 

als je een programma koopt zo duur kan je het toch altijd gebruiken 

ik hoor het graag even 

alvast bedankt

Reacties

Cinecor schreef op 04.07.2012 om 12:17 uur

Je probleem heeft te maken met het registreren van het product. Dat is om te voorkomen dat de aangeschafte software wordt doorverkocht of gebruikt wordt door anderen dan de koper. Je vriend is in dit verband "een ander".

jansejoke schreef op 04.07.2012 om 12:38 uur

hoi 

je leest het verkeert 

het gaat er om dat hij het niet op mijn pc doet ik gebruik hem zelf

ik heb het van me vriend gekregen dat product dat staat er haha

dus k vind het gewoon raar dat ik het niet kan gebruiken hoe kan ik het nu gebruik van maken 

ik heb het gewoon nu nodig ik moet er mee werken

mi-bo schreef op 04.07.2012 om 14:02 uur

Beste,
Het programma is eigenlijk maar voor 1 PC bedoeld,

Stuur een mail naar help@magix.net helpt ook wel zij kunnen zien hoe het pakket is geregistreerd( naam) en geactiveerd.
succes,

Cinecor schreef op 05.07.2012 om 09:56 uur

hoi 

je leest het verkeert 

het gaat er om dat hij het niet op mijn pc doet ik gebruik hem zelf

ik heb het van me vriend gekregen dat product dat staat er haha

dus k vind het gewoon raar dat ik het niet kan gebruiken hoe kan ik het nu gebruik van maken 

ik heb het gewoon nu nodig ik moet er mee werken

Als u het heeft over het oudere VdL 16 (er zijn al weer twee versie daarna uitgekomen), dan ga ik er logischerwijs van uit dat het software betreft die al eerder op een andere pc geïnstalleerd is geweest. Zeker als u er ook nog bij schrijft dat u de software van iemand heeft gekregen. Zoals mi-bo schrijft kunt het beste even contact opnemen met Magix om uw probleem op te lossen.

jansejoke schreef op 05.07.2012 om 11:10 uur

het software is niet van iemand anders geweest ik heb het voor me verjaardag gekregen van me vriend

het is alleen op mijn pc geweest 

dus ja ik probeer het op mijn pc te krijgen maar hij wil gewoon niet instaleren snap je

dus het is alleen van mij geweest en nog en het is op 1 pc gebruikt alleen die van mij 

en daar wil het niet op