VDL 2017 premium aangeschaft. Prettige verbeteringen t.o.v. 2014 Maar nieuwe versie - nieuwe problemen..... en dit levert me naar ik vrees een ernstige vertraging op indien er geen oplossing is.
Ik exporteerde een project als MP4. Alles werd daarin afgespeeld behalve een uitsnede. Dit vond ook plaats bij export als WMV en ook na het branden op DVD. De uitsnede werd niet afgespeeld. De rest wel.
Vervolgens VDL update geïnstalleerd. Wederom gaan branden (zelfde project). Dit keer stopte het programma tijdens het uitvoeren van stap 1 en gaf een foutmelding (naar magix doorgestuurd). Verschillende keren geprobeerd, maar telkens stopte het programma.
Ander project (zonder uitsnede) opgestart en gaan branden. Dit verliep vlekkeloos. Vervolgens in dit project een uitsnede aangebracht en gaan branden. Het branden stopte in stap 1 na enige tijd (vermoedelijk op de plek aangekomen waar de uitsnede stond). Het programma bleef wel aan staan (klok liep door) maar verder gebeurde er niets meer en het programma kon alleen nog maar met CTRL-ALT-DEL gestopt worden.
Ik heb inmiddels een 6-tal grote projecten klaar staan met diverse uitsneden erin en ik moet deze (en andere) gaan samenvoegen tot 1 project voor het maken van een DVD.
Dit gaat niet met de huidige stand van zaken. Wie of wat redt me?
Groeten Ton