U hebt reeds een gelijksoortige vraag eerder gesteld. Werkt u soms nog onder Windows 8 | 8.1? Als dat zo is, dan vermoed ik dat daar uw probleem zit. Als u het nog niet gedaan hebt, leg uw probleem voor aan Magix Support. Hoe neem ik contact op met de technische support?
Ik heb inderdaad Windows 8,1, vorige keer heb ik het opgelost door naar een eerdere versie van Magix terug te gaan en toen functioneerde alles weer naar behoren. Maar nu start ik op en doen spontaan een aantal effecten het niet meer. Bedankt voor je advies, ik ga mijn probleem bij Magix Support leggen.
Een eerder forumlid had ook een gelijksoortig probleem als de uwe. Het forumlid werkt nu onder Windows 10 en haar probleem is opgelost. Mijn advies zou nu zijn, upgradet Windows 8.1 naar Windows 10 en uw probleem zal naar alle waarschijnlijkheid ook zijn opgelost.
Om naar Windows 10 te kunnen upgraden, hebt u een geldig licentiecode voor nodig en volgens mij moet er een gehele schone Windows 10 installatie worden gedaan. Vroeger kon je met de licentiecode van Windows 7 | 8 | 8.1 gratis upgraden naar Windows 10. Persoonlijk, weet ik op dit moment niet of dit nu nog mogelijk is.
Als u contact hebt opgenomen met Magix Support, dan zou ik hun antwoord even afwachten. Want volgens de systeemeisen zou Magix Video Deluxe onder Windows 8 moet werken.
Nadat u Windows 10 hebt geïnstalleerd, hebt u toen ook VDL 2022 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Zo niet, ga dan als volgt te werk. Zie: opnieuw installeren.
Ik raak van de regen in de drup, heb geen beeld op mijn monitor en geen beeld in mijn tijdlijn, wel een spoor met de vermelding welk beeld het moet zijn
Ik moet hiervandaan maar gissen wat u gedaan hebt, maar u bedoelt waarschijnlijk, als u VDL hebt opgestart, u geen beeld in het previewscherm en geen beeld op de tijdlijn?