groene beelden in film na exporteren van een project naar MP4

walter_van_wynsberge schreef op 16.01.2015 om 11:09 uur

ik gebruik Videodeluxe 16 MX downloadversie op PC  Packard Bell /Intel i5/8Gb Ram /HDD 1T met Windows 7

Heb al verscheidene films gemaakt met dit montageprogramma, steeds met succes maar nu loopt het mis:

Er komen na het exporteren van dit filmproject 2 maal een volledig groen scherm in beeld gedurende een 5 à 10 sec. Geen enkel probleem gehad tijdens het maken van het project zelf.

Na verwijderen van de beelden op de plaats waar ik het groen scherm krijg en het opnieuw exporteren (naar 1280x720 Mpeg4) komen de groene beelden terug voor op hetzelfde tijdstip. !!?

Dit doet zich alleen voor met dit welbepaald filmproject, als ik gelijk welk ander filmproject laat exporteren zijn er geen problemen alhoewel de projecten soms langer en ingewikkelder zijn.

Heb zelfs al videodeluxe opnieuw geinstalleerd...

HELP !!

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.01.2015 om 11:23 uur

Beste Walter,

Je schrijft dat dit voor komt in alleen dit project. Verwijdert de groene beelden en slaat het project onder een andere naam op? Sluit het het huidige project en open het project met de nieuwe naam. Exporteert het nu zoals je het wilt hebben. Ik denk dat het probleem is opgelost.

Succes,

Rob

walter_van_wynsberge schreef op 16.01.2015 om 13:21 uur

Beste Rob,  de groene beelden komen niet voor tijdens het project, maar wel na het exporteren in de afgewerkte film ( MP4).

Uiteraard heb ik reeds getracht de groene beelden (die dus in het project NIET te zien zijn) te verwijderen, ttz gekeken in deMP4 film waar de groene beelden zich precies voordoen, en op die plaats de beelden in het project verwijderd en bewaard met een andere naam. Dan de nieuwe projectnaam terug exporteren, gevolg:  nog steeds groene beelden in de afgewerkte film. (ben daar al een week mee bezig....heb intussen zoal een tiental andere projectnamen aangemaakt...

Ter verduidelijking: in het monteren van het project is nergens een groen beeld te zien hoor.

Walter 

Voormalige gebruiker schreef op 16.01.2015 om 22:47 uur

Hallo Walter,

Ik denk toch dat er een fout in je project is geslopen, die niet zichtbaar zijn. Denk hierbij aan een toegevoegde effecten.

Wat je nog zou kunnen proberen is: Ga naar de map waar de filmfragmenten opgeslagen zijn en verwijder dan de bestanden met de extentie "HDP". Wanneer je nu het project (MVP) opnieuw laad in VDL, worden deze opnieuw aangemaakt. Misschien wordt dan de fout hersteld. Zeker weet ik het niet, maar het is het proberen waard.

Succes,

Rob