grkleurd blokje invoeren rossie schreef op 09.03.2018 om 18:30 uur Ik wil in magix viedo prox een gekleurd tekst blokje importeren waar ik een naam in kan zetten. Ik zie dat magix zelf geen rechthoek heeft. Hoe kan ik dat het beste oplossen> gr drikus Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 09.03.2018 om 18:59 uur Drikus, U schrijft niet over welke versie van MAGIX video ProX het gaat. Misschien is dit de bedoeling Groeten Michael Bol schreef op 10.03.2018 om 11:44 uur Hallo Drikus, U kunt zelf ook een blok met tekst maken. Dit doe u zo: ga naar: effecten / achtergronden / Design-elementen / achtergronden / _custom sleep deze naar de tijdlijn onder uw clip kies een achtergrond kleur en klik op OK klik op negeren ga naar effecten / weergave/animatie / positie/grootte activeer het gekleurde vlak haal bij "Proporties behouden" het vinkje weg met de oranje greepje kunt u de grote van het vlak aanpassen Klik nu op Titels / Handmatig type uw tekst in. sleep de tekst naar het gekleurde vlak dit is dan het eindresultaat. Succes, Rob 1