Grafische kaart albert.van.tendeloo schreef op 14.11.2024 om 13:59 uur Hallo ik wil een dvd branden en nu zie ik staan mixdown (actualiseer de driver van uw grafische kaart de hardwarcodering is gedeactiveerd wat kan ik doen en wat moet ik doen graag een antwoord groetjes A V T Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 14.11.2024 om 15:22 uur @albert.van.tendeloo Hallo Albert, ....Ik wil een dvd branden en nu zie ik staan Mixdown (actualiseer de driver van uw grafische kaart de hardwarcodering is gedeactiveerd)..... Dit is geen fout en u kunt hier niets aan doen. Het brandproces gebruikt geen hardware versnelling maar wel de Mixdown instelling. Succes, Rob (forum moderator) albert.van.tendeloo schreef op 14.11.2024 om 17:42 uur ok bedankt voor de info groetjes Bol schreef op 14.11.2024 om 18:21 uur @albert.van.tendeloo Hallo Albert, Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Is hiermee uw probleem / vraag opgelost? Succes, Rob (forum moderator) albert.van.tendeloo schreef op 14.11.2024 om 19:01 uur Ok bedankt Opgelost 1