Goed basispakket?

Rumbl1 schreef op 03.12.2009 om 16:46 uur
Hallo,

Ik vind Video Deluxe 14 heel fijn, maar nu sta ik dus op het punt de nieuwe versie aan te schaffen. Ook wil ik, omdat ik een nieuwe PC heb, andere producten van Magix hebben, maar wat is dan het beste pakket?

Hebben jullie enige adviezen? Zelf dacht ik aan het volgende:
Foto's op CD & DVD
Video Deluxe
Music Maker (nog niet zeker)
PC Check & Tuning
Speed

Ook vraag ik me af, Foto's op CD & DVD of Foto Premium, en Video Deluxe of Film op DVD? Het is me allemaal een beetje onduidelijk want Magix heeft zoveel...

Groeten,
Rumbl1

Reacties

RiViS schreef op 04.12.2009 om 19:54 uur
Video deLuxe 14???, je bedoelt wellicht VdL15?
Als je dat hebt, dan heb je een programma als Foto's op CD&DVD niet nodig, want dat is min of meer een soort gestripte versie van VdL.
Verder zou ik eerst even goed bij mezelf te rade gaan wat je eigenlijk wilt en dan kijken welke software dat kan verwezenlijken.
VdL is bedoeld voor videomontage.
Music Maker is bedoeld om zelf muziek te maken.
PC check & tuning is om je pc te optimaliseren, zoals het register, schijfgebruik etc
Speed is een brandprogramma. Het is iets uitgebreider dan MagixGoyaBurnR, die met bv VdL al is meegeleverd.
FotoPremium is meer een foto bewerkingsprogramma, terwijl Foto's op CD&DVD bedoeld is voor presentatie.
Kijk ook even rond op Magix.com/nl. Daar kun je ook veel gratis testversies downloaden en 30 dagen uitproberen.

groet,
Rijk