Gesproken tekst daar een ondertiteling van maken. Bofido schreef op 25.11.2019 om 14:14 uur Kan je een gesproken tekst in dit geval Engels ook een Nederlandse ondertitling van maken en met je film mee draaien. Wie heeft hier enige kennis van. En hoe doe je zoiets dan in het programma Magix Video Pro. Met Vriendelijke Groet Bofido. Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 25.11.2019 om 14:40 uur @Bofido Beste Bofido. Dit gaat altijd U heeft zelfde vertaling. Maak deze ongeveer op de plaats waar het moet komen en het kan onder de film worden gezet, Wel ervoor zorgen dat de tekst meeloopt en niet onder elkaar wordt gezet. (Dit is in te stellen) Sc6. Met vriendelijke groet, Michael Bofido schreef op 25.11.2019 om 18:37 uur Hallo Michael. Bedankt voor U snelle reactie, dan zal ik mij daar eens in ga verdiepen want deze materie is nieuw voormij. Nee het volgende het is een Engels sprekende man die ik wil voorzien van een ondertiteling die ik zelf ga vertalen vandaar die vraag. Ik zal eens kijken of ik er iets van kan vinden in de beschrijving of op internet. Met vriendelijke groet, Bofido mi-bo schreef op 25.11.2019 om 20:28 uur @Bofido Beste Bofido. Dank voor Uw feedback. Als U tekst wil toevoegen moet wel de film zijn geactiveerd anders werkt optie titel niet. Sc6 Met vriendelijke groet, Michael Bofido schreef op 25.11.2019 om 20:43 uur Het is een film die ik zelf heb opgenomen alleen de rondleiding ging in het Engels vandaar. Aangezien niet iedereen Engels kan. Met vriendelijke groet Bofido mi-bo schreef op 26.11.2019 om 23:45 uur @Bofido Beste Bofido. Misschien een idee (optie) Als U beeld en geluid ontkoppeld dan kunt U zelf het geheel in het Nederlands zelf inspreken(of iemand met een duidelijke stem dit laten doen) via voice -over en onder de film zetten. Dan is alles in het Nederlands. Sc6 Met vriendelijke groet, Michael 1