geluidsproblemen op te lossen

lamaas schreef op 29.12.2011 om 11:24 uur

Het oorsprokelijke geluid op gebrandde DVD valt na scene 1 weg om vervolgens bij scene 3 terug te keren waarna bij scene 4 e.v. het probleem zich gedurende de hele video herhaald. Ook blijkt na branden soms geluid niet synchroon te lopen. De toegevoegde geluidseffecten lopen wel gewoon mee.

Bij bewerking van de film op mijn PC komt dit fenomeen niet voor.

Tevens bij starten van branden verschijnt de Speedsnelheid afwisselend van 1x tot 4x tot 16x: hoe kan dit ?

Voorts problemen met Magix fotomanager : Ik wordt gewoon uit het programma gegooid en kan er niets meer mee.

Ik werk met Video de luxe 17 premium met windows XP op een geupdate Dell demension met ruim voldoende capaciteit.

Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2011 om 13:03 uur

Probeer het volgende gehele project op de tijdlijn zetten. via bestand exporteren een Video als Magix video maken( wel even opletten waar het naar toe wordt geschreven)
dan wordt het gehele project gecodeerd, terug te vinden in verkenner met extensie mxv, zet dit weer op de tijdlijn, en branden, er kunnen misschien ergens storingen zijn, en nu zal het wel goed zijn,
succes.

lamaas schreef op 29.12.2011 om 14:28 uur

dank voor uw tip.

uw voorgestelde procedure afgewerkt maar helaas is het resultaat nog steeds hetzelfde.

Wellicht programma opnieuw installeren ?