Geluidsfragment HDP ontbreekt?

Spacemaster schreef op 23.07.2010 om 17:10 uur
Van elke eerste videoclip van een bestaande map wordt geen geluidsclip gegenereerd door Magix, alle andere videoclips in die map wel.
Als de clips nog niet zijn geopend door Magix heb ik 3 files: M2TS, modd en moff. Als ik die open met Magix, wordt er een AVD en HDP file bijgeschreven.
Dit wordt echter niet gedaan bij elke eerste clip van iedere aparte map hoewel hier toch ook de drie basisbestanden M2TS, modd en moff van elke video aanwezig zijn. Magix maakt hier alleen het AVD-bestand aan (video) zonder het HDP-bestand. Het geluidsbestand ontbreekt, en ik kan niet vinden hoe ik dit er toch weer bij kan krijgen.
Heeft iemand een idee hoe ik het geluidsbestand handmatig erbij zou kunnen zetten??

Reacties

mi-bo schreef op 23.07.2010 om 21:24 uur
Beste,
wij willen u graag helpen,maar geef eerst aan met welk Magix pakket u werkt, dan kunnen wij u ook beter helpen, niet elk pakket is gechikt om m2ts bestanden in te laden.
succes.
Spacemaster schreef op 24.07.2010 om 03:08 uur
Oh sorry, ben ik vergeten aan te geven.
Ik werk met Magix video deluxe 15 premium. Het is zover ik weet geschikt voor m2ts bestanden.
Het doet het ook, alleen telkens het eerste bestand van een map wordt zonder geluid geimporteerd. Alle andere videos van welke map dan ook zijn met geluid.
Zeer vreemd nietwaar.
Wat kan hier de oorzaak van zijn.
Spacemaster schreef op 28.07.2010 om 11:31 uur
Ik heb nog steeds dit vervelende probleem en weet niet waaraan het ligt. Ik kan alle videofragmenten importeren om te bewerken, behalve telkens de eerste video van een willekeurige map. De video wordt geimporteerd zonder geluid.
Iemand o iemand die hiermee raad weet?
Spacemaster schreef op 29.07.2010 om 09:23 uur
Ik heb nu ontdekt dat het geluid al ontbreekt voordat ik hem geimporteerd heb en ik hem gewoon via de speler van Magix via HD laat afspelen. het tweede en alle andere videos van elke map zijn dan weer wel met geluid.
Spacemaster schreef op 09.08.2010 om 11:32 uur

Mensen, doe gewoon een update installeren en het probleem is verholpen.

Jammer dat ik niet eerder hulp heb gekregen van een ander gebruiker, maar eind goed al goed!