geluidsfout

hvdb48 schreef op 05.02.2013 om 12:41 uur

Ik monteer in Video de Luxe 16 Plus. Bij enkele clips heb ik geluidsbewerking windruis verminderen, toegepast. Als ik het project na opslaan opnieuw open krijg ik de melding: Default 039.hdp in noise print samples\default # 11 kHz.HSP. Reden: bestand. Dit kan ik wegklikken en doorgaan. Alleen branden daarna gaat niet want dan komt de foutmelding opnieuw. Wie weet raad?

Reacties

magixagent schreef op 05.02.2013 om 14:05 uur

beste, heeft u de stukjes wel apart geactiveerd, en dan gedaan wat U omschrijft, ( individueel) anders zal het niet werken
succes met het mooie MAGIX product.

hvdb48 schreef op 05.02.2013 om 15:48 uur

De clips heb ik ieder afzonderlijk met windruis verminderen bewerkt en opgeslagen. Ze staan wel gezamenlijk met nog andere clips waar het geluid niet is bewerkt in 1 filmpje in het project. Allen die bewerkte clips geven dus het probleem.

hvdb48 schreef op 08.02.2013 om 20:32 uur

Beste 'magixagent',

Ik heb bij alle stukjes apart eerst de geluidsbewerking verwijderd, dat was met de denoiser en dehisser. Toen het geluid met volume vermindering verlaagd. Weer dezelfde melding. Toen het geluid uitgezet. Dit hielp ook niet. Toen heb ik alle stukjes maar verwijderd. En toen was het goed. Ik snap alleen niet waar die melding vandaan komt want voorheen heb ik ook vaker windruis gehad en bewerkt en toen geen melding gekregen. Ondertussen ook nog Magix verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dit alles hielp niet. Als ik kijk bij Importeren waar alle effecten en bewerkingen worden opgeslagen staat daar bij iedere default bij type: magixklanken van 3 kb. Ook geen idee wat dat is.

Na dit alles heb ik vandaag een ander filmpje gemonteerd en daar krijg ik als ik de film weer open, bij iedere clip weer dezelfde melding als hierboven vermeld, terwijl er geen windruis is. Alleen kan ik wel branden wat voorheen niet lukte. Ra ra!!?? Zit er een fout in mijn programma wat dit conflict geeft?

hvdb48 schreef op 10.02.2013 om 17:51 uur

Na een week van alles geprobeerd te hebben ben ik eruit! Ten einde raad heb ik de proefversie van magix 2013 gedownload en dit uitgeprobeerd. Dit ging allemaal goed. Toen bij programmainstellingen alles nagekeken of er verschil was. En wat vond ik: bij weergaven was bij mij niet aangevinkt: schrijf realtime audio in Wave bestand.

En dat loste het probleem op! Pfffff wat een opluchting!!!