Geluid weg bij branden en foto's te snel

kdekleijn schreef op 15.08.2011 om 11:42 uur

Hoi,

Ik heb met Foto's op cd & dvd 10 een slideshow gemaakt en muziek eronder gezet.
Bij het branden is echter deze muziek verdwenen.
In het menu wat ik geselecteerd had zat wel de standaard muziek maar tijdens de foto's kreeg ik geen muziek meer. De muziek staat opgeslagen op mijn computer.

Ook had ik alle foto's op een bepaalde tijd ingesteld en sommige foto's gaan ineens heel snel voorbij zodat je ze niet eens fatsoenlijk kunt bekijken. Andere blijven weer langer staan.

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt

Groetjes Kim.

Reacties

mi-bo schreef op 15.08.2011 om 11:54 uur

U zoekt uw foto's uit die u wilt presenteren, dit kunt u in de storyboard modus zetten, nu ziet u elk plaatje is een foto,

dan stelt u de tijd in bv 7 seconden, liever niet korter dit i.v.m. overgangen in dit programma gedeelte kunt u ook al de overgangen plaatsen, en kunt u gelijk het resultaat zien.

Nu kunt u de tijdlijn modus aan klikken en staan de foto's op de eerste lijn, op lijn 3 kunt u tekst zetten en op lijn 4 muziek wat uiteraard wel op de Pc moet staan, zo maakt u een eigen show.

U kunt ook een slide show maken, dan klikt u aan welke optie, er komt dan een optie muziek, hier kunt u ipv. Magix muziek aan geven waar Uw muziek staat en dat wordt dan geïmporteerd, dan wordt alles berekend en kan het zijn dat de muziek korter is dan de foto sessie Magix past dit automatisch aan, maar u kunt er ook extra muziek bij zetten,

succes met het mooie Magix product.