geluid weg

Flapinsky schreef op 29.11.2016 om 16:08 uur

Ik heb een oude vhs video gedigitaliseerd. Nu laad ik 'm in mijn Magiix Plus en alles werkt. En ik heb het al zo vaak gedaan.

Maar ga ik ook maar een klein stukje verder op de 'tijdslijn', een gedeelte verder in mijn video, zeg maar, dan is al het geluid weg. Dus wanneer ik het eerste gedeelte wil wegknippen heb ik voor de rest geen geluid meer. Raadsel.

Reacties

mi-bo schreef op 30.11.2016 om 10:44 uur

Oproep gelezen,
vraag met welk pakket is de Vhs band gedigitaliseerd,
welk MAGIX pakket gebruikt u om de beelden te bewerken
welk Windows pakket staat op de Pc
gr
Michael

Flapinsky schreef op 30.11.2016 om 11:05 uur

Beste Michael,

Jaren geleden heb ik mijn analoge camera gekoppeld aan mijn Sony digitale recorder/ontvanger. zo heb ik  sommige van mijn analoge video's gedigitaliseerd. En dat werkte. De kwaliteit was toch al niet te best, soms meer dat 20 jaar oud, maar dat geeft niets.

Met al die films heb ik 'gewoon' op Magix 2015 Plus kunnen werken. Knippen, verslepen, alles. Soms ging het geluid niet helemaal synchroom maar dat kon ik ook herstellen.

Bij deze opname, het is maar een gedeelte van de VHS gedigitaliseerde tape, werkt het niet.

Als ik maar iets verspring met mijn tijdslijn is het geluid weg. Ga ik weer terug naar het begin, is het geluid wieder da.

Windows 7

groet, dick

mi-bo schreef op 30.11.2016 om 11:14 uur

Hallo Dick,
Dit betekend dat de Sony recorder als een braekbox is gebruikt.
heeft u de originele banden nog wel!!!
als het project op de tijdlijn staat, en ga naar exporteren, video als magix video, dan wordt hier een mxv van gemaakt, importeer dit geheel weer naar de tijdlijn, doe scene detectie ,dan staan alle start en stop als aparte projectjes op de tijdlijn, kijk eens of dit resultaat werkt
gr
Michael