geluid verschoven onder video

talihan schreef op 25.09.2012 om 21:18 uur

Onlangs heb  ik in magix foto en video op cd en dvd 8 deluxe,

een foto verschoven over een videogedeelte. Nu is het stukje film verschoven, zodat het geluid behorend bij het filmpje eerder begint dan het filmpje zelf. Ik heb video en geluid van het bestandje dus niet meer onder elkaar staan. Hoe is dit op een snelle manier op te lossen zonder dit filmpje te verwijderen en opnieuw toe te voegen in de presentatie?

(het is reeds opgeslagen dus een bewerking ongedaan maken kan niet meer). Hopelijk is mijn vraag duidelijk.

mvg Han

Reacties

RiViS schreef op 25.09.2012 om 22:14 uur

Hallo Han,

Ik neem aan dat je het project nog wel hebt. Ik zou om te beginnen (in de Tijdlijn modus) de foto weer terug schuiven, het stukje film zal blijven staan en het videodeel  blijkt waarschijnlijk ingekort te zijn. Dat kun je nu met de muis weer op zijn oorspronkelijke lengte terugtrekken, je moet in het begin even wat heen en weer gaan met je muis. Dan zou het weer goed moeten zijn. Zo niet: dan zou ik het filmpje toch maar verwijderen en opnieuw toevoegen, zoveel werk is dat toch niet? Gewoon vanuit de mediapool naar de tijdlijn slepen. Het schrijven van deze vraag was meer werk...

groet,

Rijk